#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Friday 23 October 2009

bosan lagi

dah lama tak bersukan. last mase kat UM bulan 8 hari tu main netball n futsal. pastu stop. hari ni adalah hari koQ sekolah aku. so adelah pelbagai pertandingan yang dipertandingkan. lepas kawan aku jadi ketua juri kawad kaki, kitorang g court basket sebab student aku ramai kat situ. haha tak senonoh, mase ni lah cikgu2 yang tak berkaitan takde hala tuju. sampai sana, budak2 kelas aku ajak lawan. aku dengan banggenye setuju. 1 on 1. hahaha. padahal nak kejar 5 mata jer. semput bukan main. mula2 aku lead sampai 4-3, aku penat tahap nak tarik nafas macam orang kene asthma pulak. baling bola terlajak2, over target + power. shooting tak menjadi, boleh pulak walking, aku tewas 5-4. haih~ nak bersukan. aku bosan. seb bek esok ade tonomen boling plak. jumpa kat sana ye kawan2~!

***
tengah tengok kawad, dapat sms:
bu g gombak umah nenek st sarah meninggal ye
reply: nenek st sarah sape?
artis ibu kawan baik nenek dia
reply: ntah a xkenal..
penyanyi lubang idong besar tu la
reply: owh..ha..yelah..
***
Al-fatihah buat arwah.
myself

3 comments:

  1. 1stly, ko main boling, tak yah stamina mcm main bbal la huda. hahaha.

    2ndly, innalillah tuk arwah yang ko cko lubang idung besar tu. tak baik tau.

    hehehe.

    ReplyDelete
  2. tulah. aku ajak main futsal masing2 minum sampai tersembur. huhuhu

    bukan aku aa..tu mak aku..hohoho

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *