#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Wednesday 28 October 2009

nak hadiah

hasil perlawanan. lama dah tunggu. kadang2 hampir lupa tentang kewujudan hadiah tu.

yang pertama, masa kat KMPk. kami dapat nombor 1 pertandingan badminton beregu, aku dan Ekin (tak dengar cite ko skang) dan sampai sekarang hadiahnya tak dapat lagi. tapi yang ni boleh dianggap takkan dapat sebab dah lost kontek ngan budak2 mpp yang menganjurkan pertandingan ni. kira halal la.

yang ke2, masa kat UTM. hantar team futsal sendiri kat KL under pusat koQ UTM. dapat no 1 juga. dijanjikan hadiah utama RM1000, beserta medal dan sijil. tapi hadiah utama tu sampai aku konvo tak dengar cerita. yang ni besar pengorbanan semua orang. takkan nak pejam mata jer?

yang ke3, masa kat UM. aku wakil staf untuk bola jaring n futsal. yang ni dapat no 2 untuk 2-2 game. sampai sekarang senyap jugak. bila nak dapat ni? nak kira halal jugak ker? tapi katenye memang lambat dapat. takpelah.

bukan ape, kalau takde hadiah, cakap siang2. takde lah aku tertunggu2 sampai sekarang. aku kira halal, tapi kalau ade pihak yang kira hutang kan susah. yang ke2 tu, sangat mencengkam jiwa dan perasaan la kalau tak dapat. sanggup aku dan rakan2 lain kehulu dan kehilir mencari sponsor, buat kertas kerja (walaupun kene gelak sebab macam buat thesis), tinggalkan pelajaran di belakang (memang tabiat aku), petang2 training bersungguh2 (ceh, macam sebelum tu tak main petang2 jer), tak berbaloi lah kalau tak dapat. masih belum sanggup menyatakan nama organisasi itu.

sape ade pil tido?
myself

1 comment:

  1. tido la woit...

    update blog je keje ko...
    hahahaha..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *