#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Wednesday 7 October 2009

semoga dirahmati Allah

hari ni rilex jer. yelah, takde kelas. budak2 form 3 ade PMR, yang lain 'direhatkan'. jadi kojenye berinternetlah aku dari pagi. hurm, ingat tak entry aku pasal mimpi, aku duduk rumah yang bertentang dengan rumah aku sekarang. ala, yang tajuknya sepi tuh. ini rumahnya.

mangat betul siap tunjuk gambar rumah tu

erm, sebenarnye nak bagi tulis, kalau boleh nampak satu crowd kat situ, semua orang lelaki pakai kopiah. sebenarnya, salah seorang ahli rumah tu telah meninggal dunia. Innalillahiwainnailaihirajiun.
aku ni, tak mesra jiran. so aku tak kenal mereka. aku kenal kawan mak aku ngan orang surau jer. bukan nak cakap aku ni rajin g surau, tarawekh pon aku tak pergi oke. cuma sebab deorang kawan ayah aku. hehe. tapi, aku dah melawat rumah tu dalam mimpi. huhu. tu jer. takde makne ape2 pon. it is just a coincidence. Al- Fatihah buat Allahyarham.

myself

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *