#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 12 October 2009

Happy Birthday



お誕生日おめでとうございます

生日快乐

Happy Birthday
Grab a Graphic from pYzam.com)

Ekin-chan. mintak maaf. bukan aku lupa, tapi aku tak ingat. dah tulis dalam otak, tapi tak baca. harap mung maafkan aku eks. kitekan kawan. ucapan aku, semoga berjaya dengan cemerlang, dunia dan akhirat, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki (buleh belanje aku selalu. hehe) tu je lah. Hehe


---


today's lesson:

ayat atas sekali tu, berbunyi "OTANJOUBI OMEDETOU GOZAIMASU". itu adalah ucapan dalam bahasa jepun. character ke 2-4 adalah tulisan kanji, manakala yang lain pula dinamakan Hiragana. kalau full hiragana-

おたんじょうびおめでとうございます


ayat yang ke2, mesti anda tahu bukan~ itu di sebut "SHENG RI KUAI LE", dalam bahasa Mandarin. semuanya ditulis kanji.
jika anda cekap, tulisan kanji pada kedua2 bahasa adalah sama. ini adalah kerana tulisan kanji memang begitu. tak leh ubah2. hahahahaha (tatau nak eksplen sebab aku pon masih merangkak. mintak maaf~

myself

1 comment:

  1. Tretinoin 0.1% is used to treat acne or other skin diseases as determined by your doctor. It works partly by keeping skin pores clear. One of the tretinoin creams is used to treat fine wrinkles, dark spots, or rough skin on the face caused by the damaging rays of the sun.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *