#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 5 October 2009

tak suka dia

pagi tadi, dia buat kerja tak ikhlas. suka hati aku je judge orang tu ikhlas ke tak. okeyh tukar, aku nampak dia tak rela buat kerja ni. aku mintak xerox dokumen aku. 4 helai je oke. bukan 4 bijik buku. siap aku bayar tahu. dia tanye urgent tak? aku dengan sopannya jawab, tak. dengan huru hara nye dia keluar jap ye nak hantar orang. oi, ko copy bende ni tak sampai 5 min lah. seminit pon belum tentu ko dapat cecah. baiklah, aku datang lagi sekali n mintak tolong bende yang same, aku kira lebih dari 15 min ko buat kerja senang ni. marah lah. ko sempat curi-curi telan 2-3 ketul donat, makan depan orang puasa ni (nasib baik ko tak tau aku puasa) buat kerja lembap pastu dok ngomel2 kerja itu ini sampai kertas aku pon terasa gula pasir. ape kes? marah lagi ni. ya, aku tekad, tak mo mintak tolong kau lagi. blah lah.

lagi satu bende buat aku marah. tolonglah jangan suka gurau kasar. ngan aku takpelah. aku tau ko ni memang jenis masuk air. dah 7 tahun oke, ko sebarkan bende ni. tahun ke 5 aku baru tahu! tak tahulah camne aku nak kurangkan air yang masuk otak ko tu. lantak ko lah. ko dah tua ko tahu ape yang ko buat. dosa ko tanggung sendiri lah. malas nak amek port kat orang2 camni. lagi lega kalo aku dapat tumbuk terajang orang2 ni. haih. takpelah 1 Malaysia punya pasal. aku maafkan ko lah. yang lain tugas n tanggungan ko sendiri lah. (jangan tersedak ye En Lah. hahahaha)
myself

2 comments:

  1. pergh.
    gile ah.
    kesabaran kau tinggi.
    baguss baguss.
    kalo aku, da lame aku sound si yang tak tolong kau tu.
    hish.

    meh sini aku tolong. aku leh wat cepat. 5 minit.
    dan aku tak makan donat.
    hehe.

    ReplyDelete
  2. tulah. tahu aku panggil ko je watkan untuk aku kan. kalo berjalan depan aku rase dagu dia lagi tinggi dari hidung. huh~! :26

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *