#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Thursday 15 October 2009

bergaduh tak semestinya benci

ada la sorang kawan aku ni. kitorang satu kelas belajar sama2 kat UTM. tak tahulah sejak bila, setiap kali berjumpa, kami mesti gaduh. sikit2 gaduh. teringat satu peristiwa yang digelar "kenduri kawen" mase tu 2nd year kat kelas thermodynamic. tak tahu macam mana bermula kesah ni, tapi yang penting aku ni kan suka kacau orang. sampai semua orang dalam kelas tu lah kene ngan aku. hampir takde sape nak dok ngan aku. sob sob. hehe tak de lah.

balik pada cerita awal. tengah dok kacau2 tu, (lecturer kat depan potpet2 mengajar) dia pusing belakang bebel kat aku sambil act pukul2/cubit aku (tak sure). biasenye kalau orang balas kat aku, aku buat je muke selambe je. lecturer pulak kebetulan nampak aa ape yang minah ni tengah buat. "amboi, macam kat kenduri kawen pulak rasenye. boleh bising2 main tepuk tampar" hihihi.. kesian dia kan.

macam2 lah. setiap kali masuk lab, gaduh. meja dia belakang aku. takleh lari jauh la. dalam kelas tak perlu cerita banyak la. kalau duduk dekat, mesti gaduh sekali. hohoho. lawak la. teringat lak mase konvo. dia pernah cerita dia tak suka belon.

Flashback: dia buat PSM pasal image enhancement tak silap aku. sampai sekarang aku konpius ngan projek dia. tak kesahlah, janji dah keje pon dia skang. then, dia nak capture ultrasound image of cyst, kononnya nak guna belon as a phantom. dia pon open story la, dia tak suka belon. tapi untuk phantom tu nasib baik kecik je dia kene tiup. dia fobia kot kalau belon meletup kat mulut dia. hahaha. seronok aku dengar. aku amek belon tu, cakar2 sket bagi bunyi macam nak letup. mengamuk nenek ni. lawak la dia ni.

sambung, mase konvo tu, abes jer acara, kami dihujani belon2 kat dewan. wah, meriah rasenye. aku amek aa sebijik sebab belon tu jatuh betul2 atas kepala kitorang. amek gambar, gembira2, mase nak kuar tu aku cakap "mane Afni ek, nak letupkan kat dia" zuppp dia jerit "JANGANLA!!!" aku? buat gaya innocent la. semua orang pandang. dak2 kelas aku paham aa kitorang ni gila. hehe. kenangan tu.

banyak lagi kalo nak cerita pasal minah ni. sebenarnya nak wish Happy Birthday kat dia. hari ni dia dah 23 tahun. huhu. jangan marah ye Nanny. ampun~ huhu


myself

3 comments:

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *