#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 12 October 2009

jahatlah aku ni

tak tahu lah, dah jadi kebiasaan atau boleh diklasifikasikan sebagai sifat buruk aku iaitu menggelakkan orang yang buat kesalahan kecil dalam bahasa. contohnya macam ni:

dia: mintak tolong on kan suis no 5 boleh. kipas belakang tu.
aku: boleh. jap......eh, dah on lah.
dia: abes tu, kenapa tak menyala pon?

aku nyaris tergelak, tapi dalam hati lah, tapi nasib baik aku sempat sembunyikan sifat buruk aku ni. gelak dalam hati jer. kalo member2 mesti dah jadi bahan aku. hehe. itu saja~
myself

4 comments:

  1. ko mmg jahat huda.
    stended la orang salu salah cakap tu.
    mcm aku.
    huk huk.

    ReplyDelete
  2. :26 haha, bad habit aku weyh. naseb bek dapat kontrol. adess

    ReplyDelete
  3. gAre, janganlah jujur sangat :03

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *