#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Wednesday 28 October 2009

kenapa

aku sendiri tak tahu. tapi aku dengan rela hati menggunakannya sampai sekarang walaupun dulu aku sangat tak rela.

HUDAMCGYVER


aku tak tahu siapa pengasasnya. tapi aku tahu mereka adalah pelajar lelaki sekolah yang diberi singkatan BRIOT. bermula satu hari dalam kelas, "huda mcgyver...huda mcgyver..."
"apehal lak?" (aku akui aku agak kasar kat sekolah.sekarang sopan sket-kut)
"takde ape2.."

aku pengawas sekolah dan diberi tanggungjawab mengendalikan PA system. ketua aku, Amy (nama panggilan) mula bertindak memanggil aku "mcgyver.."

lihatlah betapa unite nya pelajar lelaki sekolah aku.

apesal?
- tak tau. budak2 ni panggil ko camtu. ko suke repair barang kot
haih..mane ade

batch kami, 02-03, aras 1 untuk pelajar voke, aras 2 kelas 1st teknik n sebahagian kelas ke2, aras 3 untuk kelas teknik yang seterusnya lah.satu hari, aku berjalan di aras 3 sekolah bangunan sekolah. ingat tak lagu Mission Impossible? aku lalu je, lagu tu disiulkan. tak pernah pulak aku announce satu sekolah yang aku suka tengok cerita tu.

macam mana boleh melekat?
bila SPM tamat, aku baru mula menceburkan diri dalam alam siber. asasnya, mana2 aplikasi jaringan internet mesti minta alamat emel. jadi aku ni teringin juga nak pakai id yang kononnya vogue kan. yelah, tengok kawan2 punya macam best je. tapi aku tak suka underscore atau nombor. bagi aku payah. haha. jadi bila aku cuba2, semuanya tak valid. mesti ada suggestion yang suruh letak nombor atau '_'. dengan tenang aku taip hudamcgyver dan ia........available........terus bermula dan berterusan penggunaannya untuk

sesi penyamaran di alam siber. sekian
myself

6 comments:

  1. ish3.. tangan y hanya reti merosakkn.. huuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  2. tak..aku baik. walaupun disaster sekali sekale.
    haahahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha...

    dah ternyata ko memang ganas..masih lagi terngiang2 tatkala ko menjerit2..

    padehal klas ko ngn klas aku cam jauh la sangat kn..hihihi...

    ReplyDelete
  4. eh? aku pernah jerit2 kat sekolah dulu ker? aduyai..takde memori weyh~

    ReplyDelete
  5. owh... begini cerita nye.. hehehe.. mmng rezeki kot nk guna nama 2..

    ReplyDelete
  6. eda; ekekeke..tulah. bukan senang ko nak kawan ngan keturunan mcgyver neh. ;P

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *