#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Friday 30 October 2009

cute crochet hair clips

aku ade ternampak klip rambut. COMEL. surprise tak aku cakap comel? hahahaha cuba tengok:


comel tak?


comel kan~

haha, sebenarnya


Zhaneez - craft ade wat giveaway. hadiah dia ialah klip2 rambut kat atas tu aa. dia nak bagi bukan 1 tapi TIGA. wah wah. dia kait sendiri tuh. aku pun tak reti buat. orang nak memberi, kita nak merasa. ekekekke. bila lagi korang nak tgk aku menjadi ayu kan. hahahahaha

myself

5 comments:

  1. la...klip rambut ke?

    nak yg hijau....nak....tantek...

    ReplyDelete
  2. ekekeke... ape lagi~
    joinlah giveaway ni. tengah malm ni kontes tutup.
    hekhekhek~

    ReplyDelete
  3. mmg terperanjat katak dengar ko ckp comel.
    hahahahhaha.
    btw, mmg comel ah klip tuuu.
    huda...
    nak yg meyah.

    ReplyDelete
  4. haku ingatkan td mikropon perisek mcm cite james bond tu..

    ngee!

    ReplyDelete
  5. yot, kalo ko terperanjat katak, katak agaknye terperanjat ape eks? hahahha
    ewah2..kalo semua orang nak abes la takkan aku amek yang pink tu? hahaha

    itu bukan mike lah..hahaha..kelakar pulak bila mike katenye~

    wei korang g lah masuk giveaway ni. nanti kalo korang yang dapat, aku leh mintak kat korang. hahaha

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *