#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Friday 2 October 2009

i really need to do something very important

hari ni agak bengang. sebab aku masuk kelas kedudukan terakhir. pada awalnya mereka boleh dikatakan berkelakuan agak baik, tapi selepas 20 minit, mereka mula mengeluarkan tanduk yang sangat besar. haiz, baik yang lelaki mahupun yang perempuan. aku sangat marah kecuali kepada hanya beberapa pelajar yang masih mahu belajar. aku tak pandai marah depan2. tak tau macam mana nak marah. at least tegur. tak pandai. last2 aku tinggalkan kelas tu begitu sahaja. memang tak leh jadi cikgu. teringat semalam 5 orang pelajar kelas aku ditengking depan aku sebab ponteng masa kelas aku. aku sendiri tergamam. yelah, mesti cikgu yang marah tu kata dalam hati; aku ni tak bertanggungjawab. biarkan pelajar bising dan berkeliaran. lega mulai minggu depan mereka dah mula menghadapi peperiksaan PMR. tapi aku mahu lakukan sesuatu agar tak terasa tanggungjawab aku sebagai cikgu hanya makan gaji buta!
myself

2 comments:

  1. yuhuuuuu...dulu aku pmr 8a oooo.....maybe rezeki aku selalu tertido dlm cls dan kna tindakan disiplin kerna ado je muke aku kantoi 'buat asap' ..hahaha..itulah di antara huhahuha sebalik tabir zaman2 kegemilangan pmr aku 7 tahun yg melampau (eh salah, lamapau je. hehe)

    ReplyDelete
  2. haha, aku tak heran kalo tido, tak kacau orang.tapi ade something yang mmg aku tak suka bila diorang mula bertindak 'kurang ajar'. tak suka lah~
    oh ya, mmg rezeki yg baik. tapi bila tgk balik soalan pmr tu, eleh kacang je rupenye kan. huhuhu

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *