#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Tuesday 18 August 2009

masih belum terlambat


inilah yang dikatakan surprise!! hoho k Naemah, k Aini n k Eisha bagi hadiah. hoho. tak sangke gak emy pon datang bagi bear. lalalala. bunga tu dah nak layu. tapi takpe, tetap berkembang harum mewangi dalam hatiku. hehe. apepon, tenkiu sangat2 pada mereka dan keluarga mereka. owh ye, tulisan kat pembalut k Eisha berbunyi begini:

There is a good reason they call these ceremonies
"commencement exercises."

Graduation is not the end; it's just the beginning

tak tahulah dia reka atau amek kat mane2 website. tapi ayat tu mencengkam jugak la. aku bersetuju. huhu.

ade lagi sorang kawan. hopefully aku tak terlambat wish CONGRATULATIONS kat dia. dia pandai. buktinya:


kalung yang labuh tu, Vice- Canselor bagi. yang tak berape labuh tu, Dean bagi. hebat2. bangge pulak aku. eleh biarla aku nak bangge kawan2 aku berjaya. huh. ade lagi 2 orang, Wafa dan juga Lee Chee Ann. hebat la. eh lupa, dalam gambar tu Nazri Bajuri. dia suka buli aku. cess!

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *