#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Tuesday 25 August 2009

tertuang kari dalam gelas, mari membalas~

entry kali ni mungkin jawapan, mungkin jugak alasan untuk persoalan2 kat sini. hehew

pasal blogging ni, banyak kali cakap tak minat. sitikus endang n apeez pernah gak ajak buat blog. mase 2nd yer kot, tapi tak minat. bute IT cakap je lah. haha. pastu, bila hari2 dok bukak blog orang situ sini sana sini, macam menarik plak. g pon tgk macam2 rhtym orang tulis kat blog. gembira, sedih, marah, geram, jiwang, semua adela. memang saje bagi link secara intrinsic. konon tak nak orang tau aku dah ade blog. tapi tak menjadi. haha.

pasal training tu, haah aku tego ko. mase tu kite takleh training kat komplex sukan lagi. malam tu kene g kat kolej mane tah. pastu, aku cakap kat ko, ala2 macam ni la ko budak kp kan. alang2 on da way tu, ko singgah la blok aku. aku tak tau sgt la tempat tu. pastu ko tny aku blok mane, kolej mane, tukar2 phone no. owh ya, makcik ni ade masalah ingat tempat. aku pon ade gak masalah mcm tu, tapi tak la seteruk dia. wakaka. dia tak tau pon kewujudan blok aku mase tu. isk isk isk T_T. yang pasal seluar tu, aku tau. ko ade cite kat aku. aku mmg tak tau aa nak cakap ape. mungkin bagi deorang, kalo tgk stokin, leh tau sape tuannye kot. ye ker? tak penah lak try. haha

yang Batu Pahat tu, memang berhasil. dari grouping, sampai la semi final. tak bolos langsung. padahal, aku la manusia paling cuak. lolz! teringat plak mase baling bola direct kat kak Ida. k Ida berdiri betul2 kat depan pintu gol belah kanan aku, kat tiang. then, bola sampai betul2 depan dahi k Ida. dia touch sikit jer, terus gol. best2. itulah antara balingan2 terbaik yg penah aku wat. ekeke. yang pasal bolos mase final set ke2 tu, rileks la. mase tu kn deorang main crossing. striker dia pon kat dalam D. memang tak sempat la nak save pn. teammate yg laen pon tak sempat nak turun, so takleh wat ape lah. huhu. (tak dapat aku wat catatan sendiri, johan tanpa bolos. wakakaka)

yang katil tu, yela. aku bukan biase tido kat tempat orang. sket2 terjaga itu pon sopan jugak la aku bergerak. kalo ikutkan biasenye kalo aku terjaga keadaan cenggituh, aku duduk terus. xde nak pusing2 dah. huhu

Buble tu aku ingat. ko ade cite gak tapi aku ni kan low profile, mane la aku kenal sesape kat dalam team tu. kalo kenal pon, maybe setakat muka, bukan name. huhu. wei, aku la yang dok sebelah ko. T_T. mase tu aku dah boring tahap gaban, layan kan je la. hehe.

bilik aku bukan sepah, tapi keseniannye tersembunyi. malas nak tunjuk skill mengemas. eleh, mase aku kemas bilik sekali tu, ko ade nampak kan. ko ckp aku kemas bilik sebab ko nak dtg. padahal aku memang in da mood untuk mengemas. baisenye kalo bilik aku kemas, maknenye aku tgh tenang la tu. hehe. haah, dia memang suke baling barang kat bilik aku. baling selimut la, bantal la. semua bende atas katil aku dia baling. isk2. teringat pasal "ulat itam" kat bilik dia mase dia pasang kipas kuat2. hahahaha~!

tak sangke, mendayu2 jugak suare aku ni kan. Liza~ harharhar!! tula. best2. lagi satu makcik ni memang suke menyanyi. tak kire tempat, tak kire mase. tak tau la kalo dia penah mengigau menyanyi kan. tengah makan, tgh drive op kos la. kalo tgh borak tym dia drive, tetibe kat radio ade lagu kegemaran dia, mesti dia suh senyap. nak nyayi. dia pasang lagu tu kuat2 (radio kat kete dia memang dah kuat), melalak la dalam kete. sampai aku yg sopan ni pon terikut2. hahaha.

pasal moto tu, memang la xde eksiden. aku bawak dia malam2. tym tak banyak kete. pastu, tak leh rempit2. kalo tak kene tumbuk. paling laju pon 60 kmph jer (agaknye la sebab meter rosak. hehe). lagi pon yang aku dok eksiden tu, bukan aku yang salah. 1st tym tu orang laen bawak, 2nd tym tu, kene langgar. hampesnye driver kancil. sakit tau. dah la lepas tu ade tonemen, esoknye paper e3 final. eee marah betol. pehal lak nak emo kat sini? haha

kebanyakan kalo g makan ke, training ke, ape2 la yang kene kuar, dia yang amek aku. pastu, aku aa mesej dia da siap sebab aku mmg tak suka orang tunggu aku. baik lagi sopannye. tapi kalo jemput dia, tak penahnye punctual. ade la jugak kadang2. 1:10. huh. dah tau lambat, dok lambai2 lagi kat bilik dia. bilik dah la tingkat atas sekali. dok dongak2 la aku bebel suh turun cepat.

aku ni bukan tak mo pakai kasut yang ladies2 ni. tapi kaki aku ni, rangkenye besar sgt. slalu kalo g kedai mesti takde saiz. kalo ade pon, A shape. aku nak B shape. aku tak suke la pakai kasut tak selesa. melecet la plak nanti. nak bergerak pon tak sedap. rase nak tanggalkan kasut pakai kaki ayam lagi bagus. so aku pakai je la kasut BUM tu. eleh, at least ade la jugak bunge kat kasut tu. huhu.

toilet dah kosong. mahu mandi. selamat bertarawekh~
myself

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *