#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 22 August 2009

rindu sama kawan

sejak akhir2 ni aku asek cerita pasal semua orang keliling aku. yelah, aku ade terbace satu quote yang membawa maksud lebih kurang camni la, kalau kita nak tau pasal seseorang, kita tgk dengan siapa dia berkawan. huhu.


ha, makcik ni aku kenal mase 1st tym UTM panggil aku maen futsal untuk kosmo 2007. mase tu aku diantara golongan terpinggir. semua yang maen dak sports science, kecuali dia. aku perasan dia maen untuk kolej dia, so aku pon tegur la dia. selalunye, 1st impression aku pasal seseorang tu betul. huhu. dia ni terer. bukan futsal je, semua bende dia terer (yang ni kontra la ngan aku).

pengaruh futsal dia terhadap aku starts when she was called to play futsal with Johor. mase tu namenye NJAC. aku ni seriously zero. tak tau langsung pasal futsal. yang aku tau, bola datang ke gol, tangkap. tapi, dia bawak aku g training. setiap kali ade game, kitorang maen same2. siap buat team sendiri bername Funky Girl. lepas tu, aku salah sorang keeper terbaik. (hahahahaha.. mase untuk angkat bakul. sendiri declare ok). at least, semakin banyak la jugak bola aku save kalau compare before tu kan. huhu. buktinye, kluar REMAJA tau~

makcik ni banyak kawan. so kalu dia g mane2, senang orang buat kawan. last2 kawan2 dia jadi kawan aku jugak sebab dia pon suka bawak aku kalo nak g memane. dulu la tym aku still ade kat utm. huhu.

character dia leh tergolong dalam kategori nakal. sebab dia ni macam kucing. manje. kalau tengok kucing mesti teringat kat dia n Jannah the Nanny. tapi Jannah si ibu kucing. kire dia ni anak kucing la. kalau jalan ngan dia, tak payah nak pk attitude. sebab selalunye kalau jalan ngan membe2 lain, kene behave sikit sebab nanti kene tegur, "Huda, behave". tapi ngan dia, tak payah. wat je macam keliling kita takde orang. nak main kejar2, sepak2, gelak2. we dun care. kalau nak tengok dia tergolek2 tengah jalan, cubala cuit pinggang dia. gerenti bersih jalan tu dia sapu. tapi aku tak mo buat sebab nanti aku kene balik. geli dol! ade jugak satu bende yang aku kene behave depan dia. iaitu meneybut sesuatu perkataan. kire aku ni over disbehave la kalau nak cakap pasal 'tu'. dia je yang tau.hoho

kalo nak makan, kene cari tempat untuk bersembunyi. bukan sebab kitorang makan masa bulan puasa atau makan makanan haram, tapi makcik ni tak suke makan di khalayak ramai. tak tau la ape yang dia sorokkan. mungkin sebab dia punye pipi tembam, bila makan nampak lagi tembam kot. hurm biarla.

dia ni kaki wayang. kalau tgh2 makan tetiba dia ajak g tgk tgk wayang. tak plan pon. dia ni suka tgk cerita hantu ngan love story (part ni memang sgt kontra la ngan aku). pastu dalam wayang bising2 tak paham. aku pon jadi la tukang cerita kat sebelah sampai paham, sampai kene sound ngan orang depan. selalunye dia nak couple seat. konon sebab aku ni bigger in size. ceh. kalau dah seat besar, aku suke la bersila. kaki aku ni selalu sejuk, so leh la aku cucuh kaki aku kat dia sampai hilang konsentrtasi dia tgk cite. haha padan muka.

banyak lagi sebenarnye. mahu tak cukup satu page. huhu. kesimpulannye, aku seronok kawan ngan dia. boleh dikatekan The Best I Ever Had. rase nak nanyi lagu tu plak.

signature

3 comments:

  1. yup..prangai same..dua2 ngek~

    ReplyDelete
  2. takotttnyee...hahaha
    cepat tuanikan janji..ari tu ckp nk edit gmbr orng tu lps psm..huhu

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *