#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Wednesday 26 August 2009

jam kul dua belas, jom balas~

kenal
aku ek yang tunjukkan Bubble kat ko. haha. lupa la. erm, kebetulan, kite selalu terserempak ngan orang yang aku kenal kot. sebab tu nampak macam aku kenal semua orang. huhu. lagi satu, ko lupa selalu lupa orang yang kenal sampai aku kene ingatkan orang tu kat ko. huhuhu

bilik
yea! betul! aku ingat! aku tak tau la perak sangat sampai terbukak bilik sebelah mase mandi. ko ingat tak? oh ya, bilik kat kolej ke2 tu, macam mane ek. 2 bilik share 1 toilet. so, mase nak mandi tu, aku tnmpak la pintu, secara tak sengaja aku bukak, ingatkan bilik sidai baju (penuh ngan baju mase tu), rupenye bilik orang. malu seyh. aku teringat 'keadaan' mase ko nak mandi. haha. shhhh..

grand final
huwarghh!! simpan lagi gambar tu? takde memori langsung. aiseyh. gemuknye aku. dush2!!
aku ingat, orang cina tu bising2 kat tepi. team harapan la. boleh menang la. macam2 aku dgr orang tu cakap. malu gile mase kalah. lagi2 tym bolos. orang2 belakang gol macam2 cakap. rilex keeper. kamon keeper. adui pressure aku tym tu.

abang A
Abg A ade jumpa aku (aku nampak ko dok sebelah dia), dia kate, saya ingat awak tak main sebab awak pakai baju lain. tak pakai baju keeper. eh, aku kan keeper? ape masalahnye pon kalo aku tak sarung baju keeper atau baju aku laen dari yg laen? tapi aku senyum je la. budak baik memang camni. haha. lg 1, abg A pon perasan yang kitorang ni insan terpinggir. team lelaki pon ada yg tny2 jugak kan Liza kan. kesian kami. hukhuk

Johor
mase tu, kitorang ade dinner konon nak celebrate tonemen hari tu. lagi pon dak laki menang no 2. tak silap aku, mase tu bulan puasa. Liza siap cakap: ko jgn makan banyak2. nanti termuntah tym training aku tak tau. haha. lawak. pastu, abang A tny, tak ajak geng2 laen ker. so dengan penuh basi2 kitorang pon cakap, jom la. g main. haha bungex~

Gaduh ka
haah, wat pe nak gaduh2. wat gaye tenang je. selalu kalo panggil kucing kan kene sebut meow2. sebab tu aku msg ko cenggituh. huhu.

makan
aku sebenarnye memang dah kenyang. tapi, aku ni jenis tak suke pembaziran, so terpakse lah aku habiskan lauk kepah lebih2 tu. nanti sedih je kepah2 tu takde sape nak makan. huhuu. lagi pon, aku banyak sangat minum air. tu yang cepat kenyang. hoho

kosmo 2008
ah! tu pon aku benci. venci mak! tym tu kitorang tengah baring2. ade yang tertido agaknye. dah la Ciput ngan (sape ek name dia..hehe) keluar g kedai. tetibe kene panggil tak pasal2. undergrad 5 min. tak sampai seminit dah count. ape kes? yang tak puas ati tu, tak de pon announcement 'undergrad, bersedia di gelanggang sekian2 selepas perlawanan sekian2'. bongek kan? peliknye, team lawan dah get ready kat gelanggang. nak kate kitorang pekak, dok bawah speaker. memang tak puas hati! dush2!! yang last min gol tu, memang aku pasan pengurus Johor n pembantunye kat corner court kitorang maen. aiseyh. 1 to 1 jugak. sori kawan2, tak sempat nak save bola.

peluk
lawak. kat gelanggang. berguling2 kitorang. harap2 takde orang sempat snap gambar mase tu. hahahaha. mase tu aku terkedu. sadis. bengang. tak puas hati. semua ade. sampai luar makcik ni nangis. coach siap pujuk. LOLZ! lepas tu, kitorang g makan. kat meranti kot. huhu

kek
sedap la. lagi2 coklat indulgence/banana. peh sedapnye! manelah tak lapar. orang tido, dia berjaga. pastu, tengahari aku kejut dia untuk makan je. tapi biaseye dia tak menolak. dia bangun, mandi, terus g makan. haha.

Allyssa (camni kot ejanye)
dia ni lawak sangat. pak Eko bawak dia tym cuti sekolah. dia punye telo Indonesia pekat. aku sendiri pon tak paham. satu hari tu, Echa main2 sampai haus + peluh2 + terkucil2. so aku bawak dia g bilik student master. kat bilik tu, ade air mineral yang tapis2 tu. bawak dia g sane. haus memanjang, air pon abes. kat sane plak, takde orang. aircondnye plak sangat sejuk. si Echa ni pon tahan la aku. tak bagi balik. aku siap mesej Izu jemput aku, Izu plak kene halau. sian dia. aiseyh. aku pon layankan je la. ajak main sep sep sep. borak2 walaupon aku tak paham. haha. then, dia raba2 kaki aku. terasa la henpon dalam poket. dia ni walaupon istimewa, tapi pandai + hyper. dia amek henpon, nak tepon mas Haikal. isk. merepak jer. dia nak dail no ntah sape2. sebab tu la aku kol Liza. haha. biar dia je layan minah tu. sampaila pak Eko datang jemput kami. Dr. cakap, Echa cakap kat Liza dalam bahasa mereka, jangan balik dulu, sebab dia nak ucap selamat tinggal. lawak kan~ rindu plak nak main2 ngan Echa lagi. huhuhu

Gurau
aku rase bukan cenggitu ejaannye (asculator). tapi abaikan. aku tak ingatla plak ko punye siku luka. tapi aku ingat la aku kejar ko sebab ko sepak pungkok aku. cess. pastu, makcik ni berangan ape ntah, spek tertinggal dalam panggung. kite tgk cite ape a mase tuh? tak ingat la. siap masuk balik dalam panggung, mintak pekerja tu tolong carikan. tak jumpa. aku yang drive balik UTM lepas tu kan? huhu

dets ol. ngantuk suda~
myself

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *