#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 30 August 2009

Liza pon pemalas..balas, jangan tak balas~

ntahla..takde memori yang mengingatkan aku tunjukkan Liza kat Bubble. yang penting aku tau dia Bubble pon sebab orang dok sebut2 name dia. huhu. yang budak kelas dia pon kenal sebab 1) diorang budak kolej aku. kadang2 ade aktiviti aku join, diorang pon join sekali. 2) kawan2 aku ramai bergosip pasal diorang. aku dengar2 jela. pastu bila makan kat k9, diorang tujukkan la kat aku yang mane satu. kadang2 aku tak tau pon diorang semua dak kelas dia. huhuhu

kat UTM KL tu, ade la orang kat bilik sebelah. dia siap kunci pintunya mase aku masuk toilet. huhu. tapi diorang dah tido. aku rase kitorang sampai takde la lewat sangat dalam kul 10++ malam camtu la. awalnye diorang tido. huhuu. 'keadaan' tu takpe lah. tak ingat la tu. lain kali. hehehe. hint: pintu shower tak leh tutup.

Adrew tu? ape yang bagus? (tapi sebenarnye tengah takleh bayangkan Andrew tu yang mane satu mukanya. hehe)

haah yang kat JJ tu. macam nak pecah perut gelakkan orang yang tengah mencangkung tu. aku rase dia cina kot. nasib baik dia tak pasan kitorang. kalo tak mesti dia ingat kitorang nak ejek dia ke ape kan. lawak aa. tapi aku ingat lagi Zuli n Faz kate diorang tak cari kita pon. yeye jer. huhu.

haah Perut. mase tu kan baru bukak sem. aku rase dia dok umah, melantak tak ingat dunia tu yang perut dia menonjol. dah la kalah, ade hati nak ajak lawan lagi. yang takleh bla tu, siap training tu. kelakar. kali ke2 mase dia team ngan DD n Faz pon, kalah jugak kan. huhu. tak dapat lagi la dia nak kalahkan kami. hahaaha bangge. malam tu, lepas main, kitorng pilih la makanan western kat k9 yang paling mahal sekali. hahaha. yang takleh bla kali ke2 dia kalah, siap tak bawak wallet. jahat tol.

macam-macam~
myself

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *