#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 23 August 2009

Liza..Liza

uh. wek! dah lame dah aku bagi tahu ko tau. ko yang tak explore. tak caye tanye Zuli. kan Zuli kan. nenenenene~ ade ker dia balas balik kat sini. cess. tak pe. take these points:

ni tambahan untuk cerita pasal Liza c kuceng. mase ni, training utk kosmo zon selatan. tau tak, mase dia tak datang training lagi, aku pernah training 4 jam straight sebab geng2 tu tak bagi tau yang 2 jam pertama deorang tak dapat datang! so aku terpaksa tau training sorang2je pompuan. abg Amir n laen2 dok tny aku, mane yg laen. mane la aku amek tau. isk. marah. oh ya, makcik tu datang lambat. orang lain start training hari Isnin, dia datang hari Rabu. hustler la katekan. hari Rabu tu la aku start tegur dia. huhu. yela, pasal tertido tu tak tau la letih sgt kot. ape yang aku buat siang tu tah. hehe.

yang pasal dia train aku tu, mase nak g tonemen kat Batu Pahat. memang bongek makcik tu. ade plak mase tu dia yang ajak train same2 ngan dak2 laki kat court sebelah. aleh2 dia dok tepi tgk aku kee rembat. dah la masing2 sepak style macam main ngan dak laki2. siap main corner la. penalti la. sampai kol 1 pagi kot. balik tu tangan aku penuh ngan lebam. sad.

haah, mase grand final kosmo. ingat lagi mase tu dia ni macam pendiam je. suke menyendiri. main henpon sendiri. siap bawak nota lagi naik bas. mase tu otw g UM. sebab bosan tahap gaban, aku layan la geng2 tu main permainan yang biasa main dalam bas. ala, main teka2 lagu la.. ntah ape2ntah. tapi semua tu dusta belaka! tipu tertipah bang! dia la manusia paling bising, paling nakal macam kucing cakar2 barang sebab nak tumbuh kuku. betol. tak tipu.

oi nenek. ko silap la. aku yang ajak ko makan kat tasik tu. huh. mule2 ko ajak makan kat bilik aku. (bilik aku romantik kot. haha) tapi aku teringat mase aku makan kat situ ngan Perut, Dayah, Nana n Nad mase Nad konvo taun lepas. sebab tu aku ajak makan kat situ. gelap. ade orang memancing kat tepi tasik. takut plak kalo tertangkap bewak. haha.

wayang? malas nak layan. huh. ingat lagi tgk cerita The Curious Case of Benjamin Button. adoi. rase nak pengsan. dah la aku tak minat tgk cerita mendatar mcm tu. tapi layankan aje walaupon aku dah predict what will happen in the end of the story. tapi lepas tgk tu semua orang cakap cerita tu antara cerita yang best. sori la, i memang tak minat cerita yang rilex2 ni. huhu

aha, yang kartun kat ym tu boleh cari kat audibles from other countries, cari God2, icon yang ke3 dari kiri. tak paham la tulisan kanji, tapi itu lah yang dia maksudkan. lagi satu, dia tak suka kalo aku panggil dia Liza atau kak Liza. kenape ntah. dia lagi suke kalo aku panggil dia 'oi' ke, 'bongek' ke. oh ya, dia la manusia pertama yang aku dengar, guna perkataan bongek. sebab sejak f5, bila aku sebut bongek, ia mesti jadi persoalan. tapi sampai sekarang aku tak tertanya and still tertanya2 a word that she always use that is 'gendeng'. ape maksudnye ntah. ade lagi, aku suke kutuk dia. dia pelat. cuba suruh dia sebut perkataan2 ni: x-ray dan USB dan banyak lagi. LOL!

pasal kucing tu, bukan aku panggil kucing tu datang. kucing tu yang nak datang. yela, kucing tu tgk aku makan ngan kuceng, so probability kucing tu nak dapat makan tinggi la kan. (paham tak hehe). lagi satu ade orang cakap, kalo kucing suke datang kat kite, maknenye kite ni baik. hohoho

dia ni ade spesis burung hantu jugak. orang tido, dia berjaga. n vise versa. senget kan. dah banyak kali bagi tau, lepas tengah malam, perut kita akan keluarkan satu jenis glucosa yang akan menghakis usus perut kita. mase tu la kita akan rasa sangat lapar. tapi degil jugak. pastu bising2 LA. LA. ha, ni salah satu singkatan perkataan. dia suka sebut BO. ape tu? figure out urself. haha.

dia suka makan drumstick. bukan stick drummer tu. tapi 2 jenis drumstick. aiskrim n part ayam. pastu dia suka makan udang. dia suka makan Big Mc. large punye ye. dia suke strawberi shake. dia suke makan kek. dia tak suka yang panas2. dia suka nasi lemak ayam. dah la nasi lemak, tambah ayam. bertambah2 kolestrol dalam badan dia. penat tau bagi nasihat kat makcik ni. pendek kate, dia suka makan. kalau nak dgr dia mencarut, cuba la merokok depan dia tym makan. haha.

owh ye, kalo dia bawak kete, seronok. sebab ade punching bag kat sebelah. leh kuatkan tangan dengan berlatih menumbuk. dia tak leh wat ape2 sebab dia kene fokus. haha. tapi tak suka kalau bawak dia naek moto. mesti kene tumbuk. pastu, kalo geram, bawak je celah2 bumper. mesti dia bising2 kat belakang. takut katenye. hahahaha. pastu, tangan sebelah kiri tumbuk peha dia. padan muka. kalo bawa dia malam2, tak leh bawak laju2. ade la 20kmph. lemau aku. bukannye reti nak bawak baju sejuk. huhu.

dats all for today~
myself

1 comment:

  1. eceyh..msg2 flashback cite lame.. saling merindu rindu ekkk...hahahaha

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *