#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Thursday 20 August 2009

rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari

semalam best. kat OU ade satu hotel, tak tau la ape name hotel tu. huhu. g sane ngan Ayin n Lis sebab HDC ade wat conference pasal SME. kirenye HDC jadi platform antara pelanggan orang2 bisnes ngan bank2 la. aku rase la. kitorang sampai lambat 2 jam. hehe. bila dah lambat tuh, percentage nak dengar talk tu pon amatlah rendah. ade sekali tu, aku terbersin, satu dewan dengar. sampai speaker tu pon senyap untuk 5 saat. isk. malu2. plot yang paling aku suke ialah tym makan. hehehe. mula2 amek dessert. peh, sedap gile kek coklat berisi marshmallow. amek nasik lauk daging kambing, sayur, udang n apentah lagi. abes makan nasik, wat round ke 3 amek pasta pulak. sedapnye~ rase macam nak stay kat situ sampai muntah. pastu g jalan kat belah belakang, ade roti. perak tol aku n Lis, tak pernah tgk roti panjang macam stick. ade sorang foreigner tu kate, dalam roti tu ade black seed. aku rase macam habbatus sauda punye biji. ye kot sebab dia ade sebut, "our prophet Muhammad S.A.W. said that this seed could cure any illness accept death".


lepas tu, ikut Ayin n Lis g meeting INSEP deorang. bapak bosan aku sampai dak2 kelas diorang semua kenal aku. paham2 sendiri la peel aku ni cemane eks. hehe

setel semua, dah kol 4. aiseh. sempat lagi ni. hehe. kitorang g masuk OU, terus g tingkat 5. ade orang nak lepaskan gian karok. lalalalalala. mule2 konon nak masuk kat Neway tu, tapi sorang rm 20, nyanyi sampai kol 7. tak mo lah. mula2 macam dah frust jer. so kitorang turun, g kat kawasan game, ternampak plak jamban2. yay~! 10 lagu pon jadilah. ingat nak nyanyi lebih, tapi ayin ade program laen ngan kakak dia malam tu.

sampai KL Sentral, tros g solat Asar, borak2, sambung solat Maghrib. g JJ Wangse Maju plak, melepaskan keinginan kakak Ayin plak iaitu Johnny. ya, walaupon tengahari makan macam rakyat Afrika yang kebuluran, malam tu still ade ruang kat perut untuk diisi ngan steamboat. sempat gak ngurat abang waiter indon. lalalalala..kenyang. cari tudung. balik.

best2!!! mane tak best, semua makanan dalam perut orang sapot. Alhamdulillah, terima kasih yang tak terhingga kepada semua!!


No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *