#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 30 August 2009

nak tgk bunga api...

merdeka! merdeka! merdeka! merdeka!

hari ni, pertama kali aku duduk diam kat rumah sempena hari merdeka. biase lah anak yang baik memang camni. tengah menulis ni, aku dapat la dengar bunyi bunga api kat KLCC (kot?) aduih. tak dapat tgk..tadi baru balik dari Sri Kembangan. ingat nak curi2 g KL, tapi.. aku budak baik. dok umah la.. uwa.. nak tgk! nak tgk!

mase kat JB, selalunye tym merdeka ni, ada konvokesyen. so, selalula sambut kat padang kawad (je..) tahun lepas sambut ngan Liza, Faz n Zuli. mula2 g tgk Wall-E, pastu g danga bay. seronok sampai adela 2 orang tu (tak sure la salah sorang kot) tak bawak kad matrik. so, malam tu kami jalan2 kat Senai yang memang tau takde ape, pusing2, lastly tido dalam kete. awal pagi tu aku drive balik UTM dalam kol 8 tak silap aku. then, kol 10 pagi tu, aku kuar ngan Perut. jumpa Nad kat JJ Teberau. huhu.

kepada semua warganegara Malaysia, selamat menyambut hari kemerdekaan. rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan. cewah~
myself

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *