#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 31 August 2009

penaaaaaat!!!

wah wah wah~ pagi2 lagi ibu dah kejut bagun suh g shoping. mimpi ker ni? eh betul la!
so, aku kejut Luqman. teman la aku ni.. T_T dengan selfishnye dia kate "malas la"
lantak ko. aku malas nak pujuk2 ko. so, aku siap2, tengah2 mandi plan nak g mane. senang nanti tak penat. naik train je la. malas nak drive.
kol 10 bertolak. mula2 g Pavillion. wah, Huda shopping kat Pavi. oi2, tu bukan harta aku. aku beli tali pinggang ayah guna duit ibu. hurm, seb bek ade diskaun. (ade duit lebih..lalalala) jalan2 window shopping. tak minat pon, terus kuar. eh, rase nak jalan kat Time Square. ade kedai cd murah. tengok2 memang murah2 belake. cess. tertarik lak 2 dvd. beli ke tak usha dulu.. alamak, terbeli! adoi.. mesti la thriller. banyak lagi cd tak tgk ni. berusaha!
dari TS, naik monorel g KL sentral plak. tgh2 jalan, ade pulak orang kol. sape ek? tak kesah, tapi isi penting dia tak sambut merdeka malam tadi. nak percaya, tapi ade terbau unsur2 bohong. lantak ko la. poyo jer. nasib baik aku tak terharu sampai pengsan kat tengah2 KL sentral tu. haha. sampai ke destinasi, 'dik, company tu cuti la hari ni' aiyak! next ~
naik star sampai Masjid Jamek. konon nak tukar star, tapi terjalan @ jalan tar. hahaha.. jalan punya jalan, termasuk Kamdar n terbeli seluar. ala, beli yang murah jer. janji leh pakai. huhu. tak tau la, tetibe sampai Sogo. masuk jap la. wah, ramai nye orang. ade sale rupenye. ala, kalo nampak 20% pon, still hargenye beratus. okeyh, cuci mata. tak singgah mane2 kedai pon. aku ni bukan shoppaholic. huhu. dalam beribu orang tu, boleh pulak terserempak ngan sorang mamat ni. cepat2 aku lari. tak sanggup nyah! seb bek dia tak pasan aku. fuh~
then, amek kete kat sentul timur, drive g JJ pulak. beli itu, terus balik. malas nak pusing2. penat dah. singgah drive thru, terus balik umah. cop2 singgah kedai dulu. beli barang nak masak buka puasa nanti. beli sayur ngan mee jer. malam ni menu berbuka ialah mee gorang dan bubur lambuk kat surau. ekekeke
sampai umah, dah kol 5. adoi, letih. "Huda, ko nak anta aku g skolah tak?" wei2 bagi I rehat dulu okay. 5.30 kite g la. konon nak majuk ngan si selfish tu, tapi tak pandai la pulak. haha. 5.30 singgah bazar, konon takut jalan jem nanti tak tau nak buka ngan ape. mase otw tu, Luqman tetibe tepuk dahi dia. 'apehal?' 'xde ape2..xpenting pon..' (??) whatever~ sampai2 sungai buloh kol 6. clean and clear jalan hari ni. hurm rezeki ko la Man. makan besar ko hari ni.
g rumah Busu ka Kota Damansara. bagi buah duku yang beli kat Muar hari tu. Busu aku ade jual kasut Crocs, wallet, baju kurung, telekung n macam2 la. sape nak beli leh la kontek2 I ye (macam la ade orang bace). hehe. mase tu dah kol 6.30. ko bukak puasa kat sini la ye. haitt2~ peh, macam2 aku makan. cekodok, tahu sumbat, sup ayam. banyak lagi makanan atas meja tu, tapi perut aku ni kecik. tak leh nak masukkan daging kambing, ayam masak merah n ikan bakar tu. huhu
rehat2, tgk tv, kol 8 aku berangkat. mahu mandi dan berehat lagi. yeye mahu tgk dvd. chow~
myself

5 comments:

  1. sungguh lengkap hari ko ni.
    penat betul.
    fuh !
    aku bace pn penat.
    gile ah !

    ReplyDelete
  2. seb bek bulan puasa..kalo tak tak balik umah agaknye aku.huhuhu

    ReplyDelete
  3. Drive thru???...ko xposa lagi keeee?

    ReplyDelete
  4. wek untuk cik sekeping hati. (dush2!)

    miss faraulah: I puasa dah sekarang..sampai hari tu je tak..penat arr~ heewhewhew

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *