#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Friday 21 August 2009

X-rumet versi 1


haha..ni nak cerita pasal x-rumet yang dah 2 tahun aku tinggal bersame2. suke duke kami lalui bersama walau pahit manis ku telan jua. ceyh. poyoronos! dulu mase rumet, dia suke bawak aku g jalan2. ade je tym nak berseronok esp bowling. dia ni jugak la yang ajar aku memanah. haha sekarang i dah terer sket panah2 ni tau~

ada lagi perkara besar yang dia berjaya pengaruh aku iaitu meminati cerita Jepun (secara tak langsung artisnye sekali la). 1st cerita yang dia bagi aku tgk ialah cerita Pride lakonan Takuya Kimura. then dia suapkan aku lagi ngan cerita Hana Youri Dango 1. pastu dia bagi aku tgk video klip kumpulan w-inds. huh dengan melihat kecomelan mereka, terus aku melekat meminati untuk belajar bahasa mereka. haha.

hajimemashite. watashi wa Huda desu. dozou yoroushiku ne~

sampai sekarang aku minat tgk cerita Jepon especially yang thriller; Maou, Liar Game, Bloody Monday, etc. hahaha. thriller tu dah minat semulajadi aku. aku suke sgt cerita deorang sebab cerita mereka kurang pervert kalo nak compare cerita2 inggeris. pakaian deorang pon tak la terlalu senteng macam tak cukup kain. kalo camtu, tgk la cerita Melayu. owh, jalan cerita mereka sangat best. end of the story, mesti ade pengajaran. ditambah dengan barisan pelakon macam Takuya Kimura, Johnny Junior; esp Arashi. peh. tgk 10x pon belom tentu aku bosan.

haha. tu je la kot. sekian untuk entry ini.

2 comments:

  1. da letak link kak huda kat blog~haha..
    padan muke

    ReplyDelete
  2. budak poyo ni nak kene nanti..isk2 tak saba plak nak kenekan ko..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *