#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Tuesday 25 August 2009

Puzzle

semalam, Dr F bawa anak dia datang lab. pastu ntah mcm mane aku leh sukerela ajar BM kat Fara. Fara cakap, aku ni cikgu yang garang mengalahkan cikgu tuisyen dia. haha padan muka. pastu, dia keluarkan rubik cube. wah..antara puzzle kegemaran aku tu. aku suke main sudoku, kakuro, n rubik cube.

cakap pasal rubik cube, teringat kat sorang mamat paling tak leh blah kat utm. haha jgn marah (jgn risau, dia tak tau pon psl blog ni). dia ni dulu satu kelas ngan aku mase f5, same2 prefect, tapi tak pernah la berborak pon. bla dah masuk u, baru start roger2. itu pon lepas dia masuk tum skudai. dia ni suke belanje orang, tapi tunggu la dalam seminggu dia mintak kita belanje balik. tak kesah la. janji ikhlas. huh. pastu, dia la yang start ajar aku main rubik ni. mase tu kitorang g JJ teberau, lepak ngan Nad skali sebab tym tu Nad ade training kat Johor. then dia ajak g Toys "R" Us, beli rubik katenye. aku pon taktau nape aku terpengaruh. aku pon belilah. huhu. kat situ jugak dia ajar aku care nak main. tengah jalan, tepi jalan, semua aku tak hiraukan. sampai Nad pon nak naik bosan. haha. pastu, tak puas ati, kitorang lepak tasik sampai Maghrib. dapat la aku blaja sampai step untuk dapatkan 2 lines. malam tu, aku main lagi. berlatih. hehe. tak dapat gak, aku call dia. sanggup tu. berguru punya pasal, kitorang lepak la kat arked kp. ha, azah. hampir terlupa sudah name tempat tuh. blaja la sampai aku terer. tapi bila balik bilik, terus tak ingat. haiz.


inilah lelaki itu. kenalkan, Perut.

usaha tangga kejayaan. jeng jeng jeng~


ha, yang atas tu la yang aku beli ngan dia. yang kat bawah tu, aku beli sendiri. addicted. huhu. dia ajar aku 3x3, tapi aku main sampai 4x4. hebat jugak aku ni ek? bla la. huhu. mau lawan tokey ka. haha. teringin nak beli yang lain tapi takde wang. nak jugak main yang 5x5, pastu ade lagi yang belit2 camne tah. ade tgk kat Oddee, orang tu wat sampai 20x20. gila. hurm. berangan2 jer la. huhu.
myself

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *