#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 30 August 2009

atok

malam tadi ade cite apentah kat tv3. cerekarama kot. then aku tertanya atok,

atok sempat jumpa jepon?
ape punye soalan la cucu ni..hehe

eh, pernah.. mase tu atok umur 9 tahun kot. atok lahir tahun berape ye? (mane tau.. T_T) tak ingat pulak. tahun 40 lebih ye? takut.. jepon datang je, lari. nyorok belakang tembok. kalau ade orang bunyi siren, kitorang lari. ade yang kene rompak, kene pancung. orang perempuan ade yang kene rogol. kitorang perempuan melayu ni, siap conteng muka ngan arang. blalalalala... macam2 atok cerita.

alamak..aku tak larat nak dengar ni. lagipon atok dah berusia, so suara dia tenggelam timbul ngan cerita kat tv tu. mata dah kuyu...

atok senyap jer, okeyhla atok. nak tido. hehehe~ tapi, dia tetap bersuara. aku tak ingat sebab tak jelas. atok..atok..
myself

5 comments:

  1. ko cucu yg kejam..dah taye xnak dgr smpai habis.hahaha.
    tp nenek ak pn penah cite sket2.die cite dulu ade duit pon xgune.xdapat beli ape2.klo ade org dtg jual baju..baru dapat beli baju baru

    ReplyDelete
  2. hehehe.aku lupa lak aku ni keturunan orang banyak cakap. hehe. bukan tak appreciate, tapi tak tahan dah. hehe. sekurang2nye aku bagi feedback balik tau~

    ReplyDelete
  3. kenape blog nie xde followers ek??
    buat laa~

    ReplyDelete
  4. ade la...ko yang tak pasan...hahahahaha..cuba cari~

    ReplyDelete
  5. da cari setiap bucu..xde laa...poyo jekk
    buat ler~

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *