#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Thursday 10 September 2009

terima kasih daun keladi

1. ibu dan bapa saya kerana sudi dan sanggup menghantar saya ke Johor.

2. Liza kerana sudi menjemput saya tengah2 malam dan menumpangkan saya semalaman. juga sanggup melayan kerenah saya malam itu. bukan senang untuk saya melakukan sesuatu yang flirt2 ni. saya rasa gembira. menunggu saya sehingga petang, tetapi saya dilarikan oleh rakan2 yang lain. mintak maaf.

3. Pak Eko kerana sudi membantu saya sebagai seorang supervisor.

4. gAre kerana banyak membantu saya menyiapkan proposal pada hari itu juga, menggunakan toiletries (betulke eje?), tudung, bergembira, menggunakan skuter, dan tido semalaman.

5. orang depan bilik gAre kerana sudi meminjamkan baju kepada saya.

6. Pika dan Mahani kerana sudi membawa saya berjalan2 dan bergembira.

7. Nazri kerana sudi membelanja saya dan rakan2 lain makan berbuka puasa. sangat surprise sebab last minute baru dapat tau ini serius. moga dimurahkan rezeki.

8. Ayien kerana sudi meminjamkan baju kepada saya. juga sentiasa update keadaan saya sepanjang malam. =D

9. Ekin kerana sudi meminjamkan charger kepada saya.

10. dan rakan2 yang lain yang tak tersebut namanya kerana sudi berbual2 dengan saya.

really appreciate it. sorry sebab tak leh lelame kat sane. rase nak dok lepak ngan semua orang jer. huhuhu
myself

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *