#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Thursday 10 September 2009

Alhamdulillah atas kurniaan rezeki

satu pagi,

Huda, ko lom keje kan? aku tgh cari orang ni untuk keje promoter kat jw Marriot. keje 3 hari sehari rm 90. ko nak tak?

Assalamualaikum, boleh saya bercakap dgn cik Nuraini Huda. saya XXX dari Fitness First XXX. awak dapat tiket untuk program kami percuma seminggu. awak boleh datang la kat sini. blalalalala~

oke lah. petang tu aku kene datang opis dia interview n so on. aku pk, jumaat sampai ahad ni aku tak duk umah sesaje.

lepas tu, aku nak g Fitness First. menarik, tapi takde duit. so aku cakap, lepas raye la aku gune tiket tuh. hehehe~

oh ye, b4 ke Subang Jaya, aku tukar baju dulu. ye la, akak tu suruh pakai pakaian sukan. mase interview, of course la formal kan. huhu. then ade 2 misscall. tergerak nak call orang tu balik.

...., saya Nuraini Huda.
owh, esok ade interview kat UTM. awak nak datang? (sekarang jam 4.30 pm, KL)
eh? untuk jawatan ape?
tutor. awak boleh datang?
kul bape?
9 pagi
hah? boleh la.

hurm. aku tak expect tinggi sangat untuk jawatan ni. alang2 nak jumpa Pak Eko, aku setuju je la~ Alhamdulillah Pak Eko sudi membantu aku untuk wat proposal untuk aku further study.

esoknya:
Huda, ingat tau esok blalalalalala.
eh, bukan hari Jumaat ker? ko jangan main gile. aku kat JB ni.
wei, ko salah dengar ni. blalalalalala

aku terlepas pekerjaan promoter tu. orang tu nak orang yang sama sepanjang event. so, aku memang takleh join la. takpelah. ada hikmah disebaliknye.

hari ni:
...., saya dari SMKXX, nak tanya, awak boleh tak jadi guru ganti xxxx
erm, boleh2. bila start? saya ajar subjek ape? tingkatan berapa? xxxxx
xxxx...esok awak boleh datang? start esok la ye~

hehe. esok, aku seorang cikgu ganti selama 28 hari. doakan kejayaan interview dan proposal saye. terima kasih~
myself

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *