#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Tuesday 15 September 2009

makan gaji buta kah?

bila aku masuk ke kelas, itulah. budak2 zaman sekarang (tak tau la zaman dulu macam mane sebab aku tak pernah wat camtu) bila ditegur melawan. menengking. maki hamun aku. tak semua lah macam tu. sorang dua jer.

aku? aku wat tak tau jer. tak kuase aku nak feeling2 ngan budak2 tak tahu nak berfikir n menghormati orang lain. tapi, ada kemungkinan kah aku akan di soal di Akhirat? cuma aku mampu berdoa jer la semoga mereka berubah, tak hari ni, esok, lusa, tulat atau hari2 lain. wallahualam
myself

3 comments:

  1. aiseh. tetbe terigt kne cmpk buku dgn sape
    tu? cekgu mat ka? eh bkn. alaa. cekgu mende
    ntah namenye. spe ye kne? eh ke aku yg kne?
    wakakaka. lupe ar plak. aku igt aku pnah kne
    rotan dgn cekgu english ja sbb conteng toilet :p

    ReplyDelete
  2. betul tu. termasuklah aku. hmm, berat2. hehe

    ReplyDelete
  3. Huda: ko memang. kertas punyelah banyak, toilet gak ko nak conteng. aku lost memori aa pasal ko kene baling buku ngan cikgu mat. eh, ye la. aku mane sekelas ngan ko. huhu

    Kamal: sangat kan. patut la aku tgk cikgu2 ni tensen sampai merajuk la apelah. huhu. eh, ko pon cikgu gak ker?

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *