#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Wednesday 30 September 2009

anda rasa?

hari ni, dalam kol 6.20pm, macam biasa aku sedang online. tiba2 aku rasa seluruh badan aku bergoyang2. pening! aku baring. tak mampu berfikir. lantas aku terus baring di atas katil. eh, takde la rasa pening sangat. aku berjalan ke dapur. minum air. kembali baring. yelah, mungkin agak penat mengajar hari ni. tapi aku tetap risau. aku ade penyakit pelik ker? pening sampai badan bergoyang2?

then, aku bosan baring, aku buka FB. ternampak post begini:

ADAKAH ANDA SEMUE meRASEi GEMPA BUMI SEBENTAR TADI!! TOING TOING TOING!! :-(


oh, bukan salah aku yang pening! terus aku ke ruang tamu, menukar rancangan 103 Astro. ya, ada gempa bumi berlaku di Sumatera. Innalillahiwainnailaihirajiun. sekali lagi bumi Indonesia di uji. Alhamdulillah aku di Malaysia yang aman, makmur, damai dan sejahtera.

bagaimanakah nasib mereka di sana?
myself

3 comments:

  1. Huda, akhirnya, smpi juga kat blog nie=)
    hanah tak rasa... hari nie pening kepala sgt, pkul 6.20 tu tgh rushing kat dapur..seyes tak rasa. alhamdulillah msia stakat nie takde effect, tapi risau juga, takut kita tak cukup bersyukur dgn nikmat2 y countless yang Dia dan kurniakan...kan

    ReplyDelete
  2. Hanah: yeye..tahniah~ :18 haah, takde effect yang ketara. amaran tu dah dapat sikit. huhu :14

    cik Sekeping Hati :20 biar la~ ko lagi slalu pening. huhu

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *