#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 14 September 2009

tolonglah..pleaselah

aku sangat letih. hari ni aku ade 2 kelas jer. nasib baik kelas ke4 dan ke6 jer. esok aku ade kelas hujung tingkatan 3 dan 4. aku kene bersedia dari segi mental. bukan mendiskriminasi kerana mereka tak pandai, tetapi kerana mereka punya perangai mengalahkan aku mase zaman sekolah dolu2.

ade lagi satu. institusi yang boleh dikatekan top di Malaysia yang masih memegang gaji bulan 8 aku. takpelah. asalkan mereka telah bagi gaji bulan 7 aku TADI.

okelah sangat mengantok dan banyak lagi nak ditulis tapi rase macam keyboard ni dah melayang2 dan skrin rosak serta tulisannya menjadi berlapis2.
myself

7 comments:

  1. HAHAHAHAHAHAH....
    tu la kan...
    dulu2 degil + nakal + ikut kepale je...
    skg ko plak kene layan dak2 yang same pesen ngn ko (malah lagi teruk kn?)...
    hahahahahah...(gelak jahat lagik!)...
    anyway, selamat berjuang di alam perguruan!..
    didik la dorg elok2 yer...
    hihihihi...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...dah dapat gaji yer yang???...boleh ler belanjer makan akak ko ni...muahahaha

    ReplyDelete
  3. Anis: kalo nakal + degil aku tak kesah. g lantak la pon. kalo yang kurang ajar tu macam mane ye?

    Izu: haah. sampai bulan depan jer.

    Zuli: terima kasih

    K Naemah: boleh..tapi kene bayar sendiri la.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *