#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Wednesday 16 September 2009

cikgu

yeye, ni salah satu keseronokan jadi cikgu sekolah. waktu kerja 7.20am-1pm (bulan puasa, kalo x bulan puasa 7.20am-1.45pm). ha, waktu kerja pulak bukan sepanjang mase kene ajar. tengok la, kalo ade kelas, g lah, kalo tak, leh lepak2 kat bilik guru sambil tido. lagi2 aku keje ni tym pekse. peh, rehat semate2. kalo nak balik umah pon, bukan ade orang nak halang. huhu. tengahari dah leh lepak2 kat rumah. kalo cuti sekolah, cikgu pon leh cuti jugak. xde assignment nak bawak balik since aku ni cikgu ganti jer kan. ape lagi ek? gaji guru ganti ni pon lumayan jugak. walaupon semua orang cakap kat aku gaji masuk lambat, tapi okelah dari takde duit langsung kan. macam tak biase plak gaji masuk lambat. hahaha. selain dapat duit, dapat pahala. yelah, aku mendidik manusia untuk berjaya.

masih berfikir, adakah aku patut teruskan kerjaya ini atau tidak. boleh bantu saya? aku tak reti bila berhadapan ngan pelajar tak bermoral. adoi~
myself

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *