#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 26 September 2009

kopi dan krim

krim, banyak gunanya. tapi krim tak boleh berdiri sendiri. setakat ni aku tak pernah dengar orang makan krim sahaja. selalunya orang makan aiskrim, roti berkrim, kopi, kek, dan yang agak hangat; susu lemak berkrim disukai ramai.
boleh je minum kopi tanpa krim, tapi tak semua orang suka macam tu. andaikan kita adalah krim, ketua/bos kita adalah kopi. tanpa kita, kopi takkan sedap. ingatlah bahawa kita adalah seseorang yang sangat berguna untuk masyarakat, agama dan bangsa.
myself

3 comments:

  1. wawawawa.
    betul betul !!
    tapi, aku suke ratah kofimate.
    maknenye, aku ni mcm boss yang tak perlukan pekerja tak ?
    hahahahahhahaha.

    boss aku tak leh jadi kopi.
    die kene jadi teh cine.
    huahuahua.

    pape pun, aku suke ayat kau.
    rase diri ini berguna sekejap.
    :12

    ReplyDelete
  2. Alia :01 kalo bos ko teh Cina, bahaya seyh. ko akan jadi gula yang berusaha macam mane pon, tetap tak manis. :26

    Azah :01 huhu.. tengs~

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *