#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 19 September 2009

sekarang

aku sekarang berada di kampung -> Felda Hutan Percha. ditengah2 ruang tamu, depan tv sambil menguyah kerepek maruku yang auntie jen bawak. semua orang berada dikeliling aku sambil berbual2 dan bergosip (tapi tak menghiraukan aku ditengah2) setelah penat lelah mengemas rumah yang dipenuhi tahi cicak dan tahi tikus, memasak nasi goreng dan juga sayur untuk juadah berbuka puasa.

Huda masak naked fried rice. hohoho. lantak la, lauk kan banyak. hahaha. kala ini aku online sebab anak2 buah aku ikut atok din (pakcik aku) ke Melaka. aman sket aku nak dok tengah2 alam ni. hehe

itu saja, mau sambung bergosip bersama sedare mare~

myself

1 comment:

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *