#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Friday 11 September 2009

award


5 fakta pemberi award :

:..Nama die Ulie..:
:..kenal tym kat BRIOT..:
:..Same department in prefect (budak PA)..:
:..dia dah kawen..:
:..tengah tunggu rezeki baru =D ..:
:....:


:p10 fakta diri sendiri :

:..anak ke4 yang baik..hehe..:
:..suke tgk cerita Jepun/thriller..:
:..tak suka jogging..:
:..tapi suka bersukan kalau ade tonemen/kawan..:
:..tak suke g shopping complex kalo takde tujuan..:
:..Suke lepak kedai buku. tak tau kenape..:
:..sedang menguruskan diri (ada 2 maksud tu)..:
:..tak pandai berbisnes. slalu mak aku jualkan, aku supply barang. hehehe..:
:..banyak cakap kalo aku rapat ngan orang tu. tapi sekarag kene banyak cakap sebab dapat title cikgu..:
:..suka mengarut tapi tak suka mencarut..:


beri award pada 10 orang dan describe mereka

Liza si kucen: tak berapa suka kucing tapi ala2 kucing
Yot: sebab dia bongek. suka pakai kasut sebelah lain2
Huda: kawan mase f1f2. tak pernah bersua muka sejak ujung taun f2. tapi still keep in touch. huhuhu
Mardotti: x-tutor kat matrix. sangat rock!
Anis: padan muka aku tag ko gak. hahaha
Siti: aku 'fan' dia espeseli tym iklan. hehe
Zuba: aku suka tym dia menyanyi. hewhew
Zuli: junior yang entahapehapentah
k Naemah: suka buli aku kat lab
Wani: nanti dah g obersi jangan lupakan aku ye~

huhu~
myself

3 comments:

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *