#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Wednesday 16 September 2009

aiseh, tak balas lagi daa

mula2 pasal utmkl. bukan aku intai la. ko mesti tak ingat struktur bilik tu. isk2. dalam tolet tu kan ade shower ngan toilet. share ngan bilik sebelah. aku silap cakap, yang takleh tutup tu bukan shower, tapi toliet's main door. takpe2, nanti ko leh la g utmkl balik tgk2 ye. hehe
lagi satu mase kite hantar team sendiri tuh. sis memang macam mak2 la. aku tak tahan ko terus telangkupkan henpon bajet sis tak nampak lampu kat tepi2 henpon tu. aku pon pura2 tido gak aa. tak pasal2 plak nanti aku yang kene pijak. dah la kite punye position terbalik ngan diorang. huhu

wah2, pasal Andrew aku memang tak tahu ape2. completely zero. huhu. (tau jugak ko pasal dia kan. LOL~) tapi kalo sebut pasal sebok2 suh orang laen tgk tu, aku tau la ade orang tu. tapi tak ingat rupenye cenggane. hehe

tu la. aku sekarang ni pon nak g memane sorang2 jer. sian aku kan. huhu. kalo nak jalan ngan orang lain, possibility nak wat keje gile tu amatlah rendah. ape lagi main futsal. huhu. tu la ko, aku ajak ko ikut aku ko tak mau. hehe

ah perut tu, cerita takkan abes la kalo nak cerita pasal dia. yang pasti, kebongekan tu memang untuk dia. tapi aku rindu la nak korang open table. hehe dats ol~

eh2, tetiba teringat ada satu perkara yang patut aku ulas balik, iaitu entry ini. hehe poyo jer.

bukan aku ngan Ayien la. ko mesti dah lupa yang ko propose dia kat Sogo depan kedai apentah tuh? isk isk isk. sebenarnye bukan ko curang kat aku ker tym tuh? haiz~ Sis n K ida boleh menjadi saksi. lalalalala. bila la nak dapat duit 1k ni?
myself

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *