#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Tuesday 8 June 2010

Nana telah bermarathon, lalu aku terjebak~

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua 

dah lame aku tak menjawab tag-tag rakan-rakan. bukan ape, aku ni kan blogger picisan, so takde sesiapa yang akan tag aku kalau ade award pon. hehehe

tetibe tengahari neh aku dikejutkan ngan satu marathon tag oleh Nana. aiseyh Nana oiii, nape SIKIT sangat tag yang ko bagi hah? tak cukup la.. huish~

baeklah. mari memulakan sesi marathon.

=====

TAG 1
MISI: BUAT SATU CERITA YANG ADA A SAMPAI Z

abang: cuba teka, kereta ape yang digunakan dalam perang pada tahun 1004?

aku: kereta kuda la!

abang: salah!

aku: abes kereta ape lagi ade mase tu?

abang: kereta Toyota Corolla la. cuba tengok plat no kete kita tu.

aku: F)*#%J&^Q@V+=X$#$Z!!!!

*mase neh aku baru darjah 2. kereta Toyota Corolla tu bernombor WAR 1004. skang kete tu dah takde~

=====

TAG 2
it's harder than it looks. copy to your own notes. erase my answer. use the first letter of your name to answer. each of the following questions..they have to be real. nothing made up if the person before you had the same first initial, you must use different answer.. you cannot use any words twice and you can't use ur name for the boy / girl name question..

H

What is your name :Huda
A four letter word : hati
A boy's name : Hadi
A girl's name : Hani
An occupation : hacker
A colour : hijau
Something ur wear : hat
A food : Hae Koh, Har Kou (oh, lapar2!!)
Something Found in the bathroom : high-tech toilet
A place : Hawaii
A reason to being late : Helmet takde
Something u shout : Hye~
A movie title : Haunted Mansion
Something u drink : Horlicks
A musical group : Hujan
An animal : Horse
A street name : Hayes


=====

TAG 3
1) apa yang bermain di fikiran you all sekarang?
burger yang sangat sedap. peh. dah beli, tunggu mase nak ngap jer~ weeew

2) apakah nama samaran you all?
huda, mcgyver

3) berikan 3 orang yang you all sayang?
family, keluarga, usrah, kawan-kawan yang pernah berkawan dgn aku.
(ape beza family, keluarga n usrah?)

4) panggilan untuk si dia?
errr....yang mane 1 eks?

5) hadiah yang you all impikan dari seseorang yang istimewa?
Lamborghini, court futsal, netbook Samsung Adidas

6) blog mana yang you all suka visit?
eheh, banyak sgt. maybe [expect] the un[expect]ed gak kot. memang hari2 buka lah. haha


=====

TAG 4

1- Thanks and link the person who tagged u!
kepada nana aku bukan saje terharu sbb ko tag aku, malah ko telah memberikan aku banyak soalan untuk dijawab. isk2 siap ko nana. huhuhu

2- Tag 5 blogger that u discovered and think fantastic!
ah~ banyak sangat. eh, korang rase blog korang fantastic tak? sila lah tag diri anda ~^^~

3- Contact that blog and let them know they have been tagged!
err..sape bace tau la kan ^^

4- State 7 things bout you!
baik, sopan santun, hebat, tersohor, genius, peramah, penipu (haha, paham2 eh la yo)

=====

TAG 5
korang kena cite :
1) kamu paling syg sape??
mestilah utamakan keluarga. semakin hari, semakin sayang ^^

2) ape yang paling kamu suka buat??
makan dan tido setelah penat bermain internet

3) amende yg boley buat kamu jadi boring tahap dewa??
buat bene yang sama hari-hari

4) kalo p kfc xpun mcd, ape plg korg suka mkn, dan sebab suka makan tue??
mestilah ayam dan burger. skang ni aku asek kempunan burger la. eh, perlu sebab ker kalo selain mengenyangkan dan menambah kolestrol n kalori dalam badan?

5) kamu minat sejarah x??
ehem, tanye cikgu Sejarah. mestilah minat. lagi-lagi channel 555

6) bg satu teka teki serta jawapan skali..pastikan betul2 lucu atau misteri..
apekah kereta yang digunakan semasa perang pada tahun 1004?
Toyota Corolla family aku

7) banyak2 rumah, rumah ape idaman korang??
rumah besar, buat dari kayu terpilih, tepi sungai.


peh nana, ko memang la nana. akan ku kenang ko nana. 

*aku rase orang name nana memang camneh. aiyak~

signature2

3 comments:

  1. tak tag aidi-safuan balik pon! :(

    ReplyDelete
  2. ptt la rasa mcm de org sebut2 nama nana. hik3. tahniah. anda juga telah bermarathon. eh kejap nape yg tag 1 xde huruf A smpai Z? o.O" pape pon tahniah sbb berjaya siapkan. huda da wat nana gelak2 baca marathon tuh. sayang kamoo~~

    ReplyDelete
  3. aidi, dah tag la~ saje je. ;P

    nana; tag 1, ade la. cuma tak highlightkan jer..tak kate pon kene ikut sequence. heheheheeee

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *