#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 19 June 2010

about me. award version

Assalamualaikum dan salam sejahtera. apa khabar semua? mari kenali saye. hehe, ade ker yang sudi?


1) Thanks the person who gave you the award and link the person
Dela, ko sangat best. muehehe

2) Spread the words to 15 blogggers who you like and you think their blogs are awesome!
ramai sangatla.  camner neh? korang semua amek sendiri la eks ^^

3) Tell 7 things about yourself

ala, nak tujuh jer? mane cukup. huhu. cuba yer~

aku suka makan coklat. suka minum air. kalau makan kat kedai n makanan aku sampai lambat, aku akan habiskan air secara tak sengaja.  lepas tu dok pau air orang lain, secara tak sengaja gak.  aku ni tak berotak kreatif, jadi ayat aku di sini agak tunggang langgang. minta maaf awal-awal la yer.  aku ni suka bersosial. ehem, maksudnya aku suka bersukan. ajak je aku main sukan ape, aku akan follow. maka korang akan berasa bangga dengan aku sebab aku tak terer (gemok la katekan. susah nak bergerak. hehe) dan korang boleh kalahkan aku dengan mudahnya.  hehe.  aku suka join event, kalo boleh BESAR punya. sebab aku boleh kenal ramai orang. mulia kan niat aku. hehe. lepas tu bila terserempak kat tepi jalan mula la kalut lupa pernah kenal kat mane. kadang-kadang aku tibai jer buat2kenal. bila kantoi tersipu-sipu sendiri. aku kan pemalu. hik~. eh, aku dah terebih karut neh. sampai di sini sahaja ye. ada award lagi kita sambung lagi. babai~

errr, blog yg cantik ker, blogger? hihihi



signature2

5 comments:

  1. cube ajak ko main paintball.
    ko nak main tak ?
    nota : paintball ialah sukan tau.
    heheheeeeeeeeee

    ReplyDelete
  2. huda beautiful blogger dan jugak busuk..hari ni dia xmandi...hehehehehe

    ReplyDelete
  3. alamak, kantoi. aku datang kalo masa mengizinkan. hehehe. aku ingat lagi last paintball mase aku kat YOUTH '10. kan event BESAR punya tu.hhee.

    meow, sila amek. sila2. jangan malu2~ hehe

    ReplyDelete
  4. suki; heh! ko neh censored la sket mende tuh. malu aku. ces2!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *