#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 13 June 2010

Photogenic Contest

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. apa khabar kawan-kawan semua? hari minggu ni penuh dengan jeputankenduri kawen kan. harap-harap korang dapat menjaga kesihatan perut sebab banyak sangat makan nasi minyak. hehehe

minggu lepas aku telah di tag oleh Aiin Abdullah. haishh. rajen pulak si Aiin neh tag aku eks. masalahnye dia tag aku kat satu contest yang aku tau awal2 aku takkan menang. tapi apekan daya, belasah jer lah. hehe

contest ini dianjurkan oleh cik Yeyen

Aiseh, aku ni dah la tak fotogenik, apetah lagi fotogedik. tapi gedik-geik gak masuk contest neh kan. nape aku pilih gambar neh? sebab aku nampak kurus. muehehehehe. lagi pon, bukan senang tau aku nak berbaju kurung lalu mengexpose kan gambar aku berbaju kurung kat semua orang. hehehe. gambar ni agak selebet sket sebab muka aku cam berminyak kan. panas betol mase neh. tapi gambar aku letak ni tak berapa panas. jangan risau. okelah itu saja. kalau nak join contest neh, boleh la rujuk terma dan syarat pada link di atas eks.


okey, disebabkan syaratnye kene tag 3 orang, dengan bangganya aku nak memberi tugas kepada

Nana
Aidi Safuan
Hans

itu sahaja~ sekian wassalam


signature2

5 comments:

  1. phewit! ala2 gadis melayu terakhir gitu

    ReplyDelete
  2. Colourful life; tenkiu ;)

    lily; malu ah *blushing* naseb baek itam, kalo tak mesti dah nmpak merah2 kat pipi. hehe

    ReplyDelete
  3. waicehhh..cam best jek contest ni~

    ReplyDelete
  4. pe lg Hetzel. jom lah join hihihi
    lambat lagi tarikh tutupnye ;)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *