#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 14 June 2010

FIFA World Cup 2010

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia. Apa khabar semua? harap sihat la ye. semoga kita diberi nikmat kesihatan yang baik setiap hari. hehe. hari ni aku nak join satu contest yag dianjurkan oleh denaihati. walaupun aku bermain bola (futsal je), tapi terus terang aku cakap yang aku tak minat tengok bola sebabnye yang pertama ialah ia ditayangkan pada malam hari, yakni waktu tido aku. aku ni memang spesis kuat tido, jadi aku lebih rela tido dari bersengkang mata tengok bola. yang keduanya, Astro kat umah aku takde sports channel. jadi kalau nak tengok bola kene lah keluar rumah g mapley atau mana-mana kedai mamak yang tayangkan layar pagi2 buta kan. isk, mane boleh. aku kan gadis yang sopan santun, mane boleh keluar malam2. hilang tahap kesopanan aku. hehe *maka terpaksa lah tengok ulangannye kalau rajinlah. huhu

walau macammane pon, ia tak menghalang untuk aku menyertai contest nih kan. aku ni takde la nak wat analisa kekuatan satu persatu negara serta sejarah kegemilangan negara dan pemain mereka, tapi aku pun ade gak satu negara pilihan. (kalau Malaysia masuk memang aku akan pilih Malaysia walaupun...) tak tahulah kenapa aku pilih negara ni, tapi bila orang cakap pasal FIIFA World Cup je aku terbayangkan SPAIN. tak tahulah pulak tahap kehebatan David Villa, Fernando Torres, Iker Cassilas, Raul Albiol dll tu tinggi ker tak, tapi teka jer lah kan. menang atau kalah adat permainan. *even contest yang aku masuk ni pon* hihihi


barisan pemain Spain

pasal kasut emas pula. erm. lagi lah aku tak tahu. dulu-dulu aku teka Drogba. hehehe. walaupon dia tak sehensem Cristiano Ronaldo, tak secomel G. Dos Santos, tak seputih Rooney, tapi mungkin dia lagi terer kot, siapa tahu. tapi tu dulu lah. skang aku nak tukar kepade David Villa lalalalala~ tu je lah. korang pulak macam mane? ape pilihan korang pula?  
signature2
jomlah sertai contest neh sebelum 19/6/2010.

3 comments:

  1. ^_^ cL
    x berape suka bola..
    so akot sgt..
    hihik

    ReplyDelete
  2. Terima kasih join contest. Berita terkini Piala dunia @ http://info.denaihati.com

    ReplyDelete
  3. CL; takpe, suka tu boleh dipupuk. ahaks ;P

    denaihati. tenkiu terima penyertaan ;)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *