#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Wednesday 28 August 2013

One Direction - This Is Us

Bismillaahirrahmaanirrahiim

Assalamualaikum

pertama kalinya, terima kasih kepada Maxis kerana membuat saya menunggu tarikh 28 August untuk internet di reset semula. maka saya dapat update blog dengan tenang menggunakan laptop. walaupun agak lembab. tapi. OK laaaaaa


"Let's go crazy crazy crazy till we see the sun
I know we've only met but let's pretend it's love. 

And never, never, never stop for anyone. 
Tonight let's get some. 
And live while we're young. 
Oh oh oh oh oh oh oh 

Oh oh oh oh oh oh oh"

kedua - terima kasih kepada penaja utama Nuffnang kerana memberi saya tiket yang ke berapa ntah untuk tayangan perdana. kali ini tajuk cerita ialah One Direction - This Is Us. saya sangat terhibur kerana saya suka dengar lagu-lagu mereka tapi saya tidak mengenali mereka. hihihihi *mungkin mereka mengenali saya kerana mereka sangat comel. erks?

ketiga - sampai sekarang lirik lagu Live While We Young bermain-main dalam otak aku walaupun dalam perjalanan balik rumah dari TGV One Utama ke USJ macam-macam lagu dalam kereta diputarkan. mungkin sebab ia adalah cerita 3D maka ia lebih menusuk kalbu. huhhuuuuu~~

keempat - aku pelik tengok crowd gila-gila masa concert deorang kat Sweeden, Paris, Tokyo.. macam-macam tempat lagi la. paling best tengok deorang kat Tokyo. mungkin sebab budaya orang Jepun yang unik buatkan perjalanan deorang tu best kot? oh ye, deorang ade pergi South Africa - comel je budak-budak Africa tu. heh?

kelima - aku sungguh jeles tengok deorang jalan-jalan pusing satu dunia. nampak letih tido dalam bas beberapa jam bangun balik melompat-lompat & menari & menyanyi. tapi sure best sebab dapat jalan jalan.. Euro trip. Tokyo. nak ikuuuut.

keenam - mereka sangat popular sehinggakan jalan-jalan nak beli barang pun, kedai kena tutup. oh. nasib baik aku belum sepopular tu kan.

kelapan - aku terlelap sebentar tadi. peace! k bai!

kesembilan - aku tertinggal ketujuh

kesepuluh - aku memang sengaja lakukannya. 


No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *