#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 26 August 2013

Smartphone & blog

Bismillaahirrahmaanirrahiim

Assalamuaikum

Semalam dan beberapa hari lepas aku ade update blog. Semuanya guna apps kat smartphone. Yang penting bila aku dah taip & post, aku tak pernah nak belek balik sebab aku update secara spontan. Kadang-kadang masa makan, masa pergi rumah terbuka. Yakni semuanya masa-masa yang tak sesuai nak tengok phone la. Bila aku buka blog sendiri, tak de ape-ape. Haih geram pulak rasenye. Penat jugak taip panjang-panjang. 

Tu je lah nak mengomen. Aku rasa macam nak komen panjang pasal kes kemalangan kat Malaysia ni tapi tunggu kejap. (Ntah-ntah tak buat langsung. Hehe) 

K bai!

 

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *