#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 4 August 2013

Mercun dan Sambutan

Bismillaahirrahmaanirrahiim

semalam adik beradik aku semua datang rumah. buka sama-sama, sambut birthday adik aku 30 July 2013 & sambut birthday anak buah aku in advance bulan August ni. belah malam lak, kitorang dok kat tengah padang (rumah aku menghadap padang) main bunga api dengan budak-budak kecik.

tengah syok2 main kejar-kejar, ade la 3 orang budak laki jalan depan kitorang. lantak la deorang. aku ni bukan jiran yang peramah sangat. padang tu pun gelap, aku bukan kenal deorang pun. kalau setakat jalan, xpe.. ni siap baling mercun kat kitorang. kalau aku je yang ade kat situ takpe gak, ni budak2 kecil bawah 5 tahun pulak tu. geram je rasa. kalau hari-hari aku training marathon, memang aku dah kejar budak 3 orang tu..

lagi 1 kawasan rumah aku ni, kalau ade ape-ape sambutan perayaan, mesti nak main mercun. kalau setakat mercun mancis aku tak kisah. ni yang siap macam boleh bom satu rumah. main bukan kira waktu. pukul 12 tengah malam.. satu pagi.. haih. bikin panas hati gua. kalau diajaknye aku main sekali takpe la gak kan.

eh? kbai.
signature2

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *