#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 26 August 2013

Aku, blog & smartphone

Bismillaahirrahmaanirrahiim

Assalamuaikum

Phone je smart. Aku? Tak smart langsung! Patut la aku pelik kenapa aku dok taip entry penat-penat tapi tak publish pulak? Bila godek-godek baru nampak "error publishing" kat bahagian "post". Huhu. Ape pun tak boleh aku ni. 

Yang penting sekarang aku tak boleh nak lelap. Tak tahu lah kenapa. Perut dah mula keruk-keruk minta makanan. 😭🍴 bertahan.. Bertahan.. Jangan imut nafsu. Nasib baik ade buku kat sebelah katil ni boleh la pura-pura baca 😋

Tadi aku post samsung galaxy ace for sale kat mudah, berduyun-duyun gak orang mesej + whatsapp + call. Mungkin sebab tu kot aku tak boleh nak tido sebab dok layan customer. Cewah. Customer konon macam buka kedai besar lak kan. Hehehe

Tu je lah kot. 

K bai!

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *