#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Thursday 22 August 2013

Update blog 10 kali sehari

Bismillaahirrahmaanirrahiim

Assalamualaikum. Selamat pagi. Ape khabar semua? Baik2 la kan semuanya. 

Bosan aku tengok blog sendiri. Kosong je. Nak update ape selalu takde confident. Gambar tak cantik la, isi tak sedap la..

Jealous aku dengan blogger-blogger lain. Memanjang je ade idea nak tulis ape. Kekadang aku tengok isi pun biasa je. Dalam hati "aku pun boleh tulis macam tu". Tapi tak buat pun. Haih. 


Bila buka notification window, penuh dengan update orang lain. Setiap hari & setiap beberapa jam lak tu. Aku guna application imotiv sebab boleh baca semua blog yang aku follow dengan senang. Kalau tengok pun nama yang sama je update. Aku ade terbaca blog abg Ben Ashaari, dia kata dia update blog 10 kali sehari tu... Dahsyat!

Dah la. Jealous bebanyak pun tak guna kan you ols kalau dok melopong je. Hehe. Kbai!

Selamat tido

1 comment:

  1. Apa lg... Update la smp 11 kali 1 hari.. Lbh 1 dr bro ben 2... Hihi

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *