#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Tuesday 27 August 2013

Preview Screening - We're The Millers

Bismillahirrahmaanirrahiim

Assalamualaikum. 

Dah tido ke? Aku baru balik tengok wayang. Preview screening. 

Biasa la bila preview screening, orang bagi tiket wayang percuma untuk 2 orang. 

Alhamdulillah. Rezeki lebih, share dengan member. 

Hari ni tengok we're the Miller's. kelakar tapi penuh dengan bahasa kasar. Patut la kat belakang tiket ade tulis 18 apentah. 

Yang ade anak tu, kalau nak kekalkan kesejahteraan ummah, jangan bagi tengok cerita ni. Bahaya. Ngeh ngeh

Bahaya sebab deorang ni fake family yang terdiri dari latar belakang yang sangat teruk. Sorang drug dealer, penari tiang, anak yang lari rumah & sorang ni kena tinggal ngan family tapi dia kira mulia la sebab terlalu jujur 

Aku x kan cite ape ape so korang tengok sendiri sebab kelakar. Yup kelakar. Cite ni x de moral so .... La ok

Thanks to Nuffnang for the preview! Nanti kasi tiket wayang free lagi yeh! Really appreciate it 

P/s:  Pepandai la korang Nuffnang blog & join contest yang deorang sediakan supaya korang dapat tengok wayang free sama-sama ngan aku yeh. 

Ps2: aku suka pakai apps imotiv.ly sebab aku kan stalker yang suka dapat update on time. Keh keh keh

Ps3: aku takde ps3, tapi ade psp go. K bai!

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *