#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 1 February 2010

selamat berpisah kawan2. I heart all of u~!!

tak taw nak cite ape. yang penting, aku seronok bila lepak ngan korang. walaupon korang suka buli aku, aku redha jer la memandangkan aku ni seorang yang baik lagi sopan santun. hehehe. apepon, lepas ni aku harap korang tak lupakan aku + kenangan2 kite bersama. penat aku mandrem korang hari2. hahaha ini tipu. insyaAllah panjang umur murah rezeki kita jumpa lagi~





semua kecuali sorang jer tak datang


IC Design Group -> 2 dari kanan sampai 5 dari kanan = pembuli tegar.

hottie~

budak2 ES1 yang membaca, sila dengar dan hayati lagu ini sampai abes keyh~



Winds of Change – Scorpions Music Code
myself

3 comments:

  1. isk..isk..isk... huwaaaa.....
    -kam-

    ReplyDelete
  2. hmm aku kalo ade keluarga2 cmni
    aku xamek port sgt
    sbb susah nak carik member

    hehe

    ReplyDelete
  3. kam: jangan nangis..
    alolo bucuk2 cayang akak aku ni
    hahahaha

    ARC: hehe~ biaselah..hidup mmg macam ni kan.. ;)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *