#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Thursday 25 February 2010

Random from 2009





budak2 kelas 4 SEP 2009. eh, nama kelas aku ni macam tarikh 4 September plak kan. yang tengah2 tu, yang comel2 pakai blazer tu, lecturer kitorang. sepatutnya masa ni ialah kelas Tomography, tapi dah jadi sesi bergambar pulak sebab lecturer tu lambat sampai.




ini plak masa olympic day run yang ditaja oleh McDonald. boleh gila aku berlari 7km. okeyhlah tu walaupon aku tak setanding mereka, sekurang2nya aku dapat sijil.

wah, memanah kat danga city mall. dah lama tak pegang bow. kawan2, bila nak memanah lagi?

 
lepas memanah, kita main pool. gaya jer lebih. bila shoot entah mane2 pergi.

Jacobs Walk of Life. wahhaha~tinggi betul badut tu kan. sila lah minum susu untuk pembesaran tulang. hohoho. masa ni kat Taman Metropolitan Kepong. bila Jacobs nak anjurkan program ni lagi eks. huwee~


lepas kenduri kawen, kita singgah di Tasik Biru. betul ker aa name tasik ni tasik biru? teruk betul aku ni. isk2. lupa lah.

ni masa Malam Pra Graduan kat The Zone. lihatlah betapa bulatnye muka aku. mata aku pon sangat kecik. takper Huda! berusaha ke BMI yang unggul~ yeahaaaa






sebenarnya aku tengah cuba2 buat image blurr effect yang aku jumpa kat blog ni, tapi tak jadi plak. sedey~ mane silapnye entah.
myself

8 comments:

  1. amboih engkau... da maken lawa wa tengok~ ahakssss
    wei, ko tebus blk wei, ko mesti menang 1juta! cess... xpasal2 kiter buat cter kat my mom.. hahahaha

    ReplyDelete
  2. yang tengah tu dr eko suprianto ker?

    ReplyDelete
  3. ishk..tbe2 rindu lak gan dr eko. haha

    huda..ko tau x..antara bende yg aku teringin nk join. Jacobs walk of life..atau ape2 la yg berkaitan gan walkathon/jogathon. wlpun cnfirm ak akan kalah. heee

    ReplyDelete
  4. elya, jgn puji i lebih2.i malu~ hik!
    haha.aku nak tebus cenggane weyh~ nasik dah jadik bubur..kalo ade rezeki aku, dapat la betol2..hohohohoh

    Chaoi, yups~ kenal kah? budak fkbsk kah?

    izue, aku pon rindu kat dy~ huhuhuhu..dy mandrem kite pe eks? hehe
    nanti kalo ade event cenggituh lagik aku jak ko eks..aku pon tak pernah menang.makan angin kat blakang jer..hahaha

    ReplyDelete
  5. yaa betol...bdk fkbsk lor..huhu

    ReplyDelete
  6. owh... kecik dunia ni eks~
    tapi aku dak fke..bukan fkbsk..ehehehehehe

    ReplyDelete
  7. da..dier dah mandrem kite gan senyuman. haha. bukan ape. rindu nk gaduh gan die. bukan selalu jumpe org yg kite leh marah2., tp die senyumm je. hee

    chaoi: kem slm kt dr eko yek!!

    ReplyDelete
  8. betol2~! "Dr kejam!" ya, saya memang kejam..senyum jer. ces22..hehe

    chaoi, katekan anak murid dy yang best kem salam. hehehe

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *