#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Friday 12 February 2010

nak tengok cerita ini 最後の約束 (Saigo no Yakusoku)

aku bosan lah. dolu2 before abes degree, ingat nak sambung belajar. tapi ayah aku tak bagi. sbb dia suh aku cari keje. dah tu sampai skarang aku dok cari keje. kenapelah orang tak mo terima aku keje? sebab aku ni budak skolar JPA ker? aku rasa banyak sangat company "gerun" bila nak hire budak2 yang ade skolar JPA. nak kate mantap, boleh la. hahaha. adoi, gomen tak pnggil kitorang keje pon. ni dah dekat setahun aku tanam anggur tak naik2. aleh2 beli anggur kat pasaraya Giant jer. mak aku kate, ade anak kawan dia tu, menganggur 3 tahun , baru gomen panggil keje. aku dok pk, takkan aku pon nak kene menganggur 3 tahun jugak itu pon kalo 3 tahun. kalo dibuatnye 10 tahun, tak naya? orang laen dah ade working exp mantap2, aku terkontang kanting kat cni sorang2.

haaa, Saigo no Yakusoku dibintangi oleh semua ahli kumpulan ARASHI. wah. aku sangat suka ARASHI. bila la mereka nak suka aku kan. hohohoho
tak silap aku, cerita pasal bangunan kene hijack. so deorang (ARASHI) ade dalam bangunan tu. tak taw la camner deorang escape dari situ.
oh! KACAK. gambar ni aku curi kat pakcik Google

dah la..aku bengang. rasa nak jogging lah. oh ya, sape2 rasa dah matang, UMO 18 TAHUN KE ATAS JE OKE, leh aa bukak blog ini, tak perlu susah2 buka redtube. daaa
myself

11 comments:

  1. haha..xhebat mane pon~
    xde rezki je ni
    hehew

    ReplyDelete
  2. cik epal, yang tajuk, bukan 18sx
    tapi yang backlink tu mmg 18sx
    ngeeee

    ekohero, sila datang lagi~

    ReplyDelete
  3. huda..nape nama yg ade eko2 ni suke noh melawat ko. haha

    ReplyDelete
  4. tu lah.aku pon konpius..
    aku rasa kan, pak eko pasang spy ar..
    ehheheh
    rindu plak kat echa..haha

    ReplyDelete
  5. kumpulan apa arashi ni?
    penyanyi ke?

    ReplyDelete
  6. arashi ni sekumpulan penyanyi dari Jepun. ahli arashi, secara individu pon seorang pelakon, n rasanya ni 1st cerita yang ke5 arashi berlakon dalam satu cerita yang sama. *kalau tak silap lah. hehe

    ReplyDelete
  7. ala..jgnlah geli2~
    macho aper
    awwww~!
    hehehe

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *