#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 8 February 2010

kesian kat kasut futsal aku..terperuk je dalam almari..sape ade team perlukan keeper? aku boleh-dikatakan-terer-gak aaaaaa..muahahahahahahahaa

selama ni aku tengok orang dok tulis pasal keyword untuk blog masing2, macam2 jenis. tapi aku tak pernah pulak tergerak nak check keyword blog aku melainkan hari ni. mmg gatal nak tengok, mane la taw kan ade perkara menarik yang orang dok carik. jom tengok.

top blog

okeyh kita mula dari atas.

gaji cikgu ganti. yang ni relevant sebab aku memang pernah jadi guru ganti sebelum ni. so kalau nak tau berapa gaji guru ganti, depends la kat qualification kita. contohnya aku lepasan degree, maka gaji aku RM 82.68 sehari. ceyhh sen2 pon nak berkira kan. haha.. okeyla tu dari tak ader. imbuhan rm 13 sehari bekerja. sekurang2nya kita kene bekerja selama 28 hari, baru gaji dibayar. oke? yang laen2 leh tanya sendiri kat PPD negeri masing2 ye~

kenal tulisan, hikmah sabar n pakai sandal jer. oke, aku mmg ade buat entry pasal tulisan2 ni. cuma hikmah sabar tu, aku rasa mesti pembaca bengang kan sebab tajuk dan isi cerita tak sama. hehehe. tapi, ape ade dengan pakai sandal jer? *wondering*

krim terbaik untuk buang lemak. WOW! gelak guling2. bwahahahahahahaha. aku tak pernah pakai krim buang lemak. aku ni hari2 makan ais krim dan menternak lemak ade lah. adoi, lawak plus kelakar la. kalo aku ade krim terbaik buang lemak tu, tentu sekarang body aku slim macam Rozita Che Wan ker, Fasha Sanda ker, Liyana Jasmay ker. tak payah la susah2 plus penat2 tiap2 petang aku g jogging n tiap2 ujung minggu aku berkebun kan. kalo dipicit perut aku ni, agaknye boleh dapat 2-3 ketul cheeseburger tak? hahahaa

budak smk dato dol said kene rogol.. oo tak tau pulak aku. dan aku tak peduli. entah betul entah fitnah. kesian kat sekolah tu. isk2.

dah la..panjang pulak merepek. esok pagi mau jog lagi. tak payah susah2 cari krim pecah lemak. jimat!!! tajuk entry tu, haih. rindu ar....aku nak kerja...... hire me please. engineer...
myself

2 comments:

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *