#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 15 February 2010

don't judge a book by its cover

aku ni bukan pencerita yang baik sebab aku slalu tak ingat nama watak. tq


aku tengok trailer sangat gempak. macam2 grafik yang menarik. tapi....

hari sabtu hari tu, 13hb 2, aku dah tengok. sangat bosan. ceritanya slow. lepas tu kalau dia berlawan, mesti menang punya lah. sekali tusuk dengan tanduk, mati binatang tu.

aku ingat lightning stick tu power la sgt, kononnye sape yang memiliki lightning tu leh kawal bumi. tapi tak tunjuk pon ape yang lightning tu mampu buat. setakat Zeus risau bila hujan takde kilat. tu jer. 

dah tu pulak Hades; orang yang nak sangat lightning tu mati sia2 macam tu jer.

Luke si pencuri lightning, bila kene strike dgn kilat, xhangus pon. setakat hampir lemas dalam air masa 1 on 1 ngan Percy macam kat gambar atas tu. huh.

haih..wayang..wayang..
myself


11 comments:

  1. tu ar..nak g tgk ah
    ade orang cakap best
    tapi takut terkene cenggini lagi
    huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  2. aini ckp cte ni bes hohoho tah le i tak tgk lagi

    ReplyDelete
  3. mesti sebab kak aini tak best
    wakakaka
    depends at their own opinion
    huhu

    ReplyDelete
  4. aku tgok wolfman
    bgi aku ok la film tu
    sila jgn menjerit waktu tgok yer
    ahahaha

    ReplyDelete
  5. yeke xbest?tgok trailer cam best je..

    ReplyDelete
  6. haihhh.. ramai ckp cmni.. cm ilang mood nk tgk lak heheh

    ReplyDelete
  7. yup..idea movie ni dah bagus.. tp, cm banyak yg kurang.. standard taruk dekat disney channel je..

    ReplyDelete
  8. hans; rasa mahu tonton wolman esok! aku akan cuba silent sebaik mungkin..hehe

    aku junsu; trailer mesti la kene gempak. baru publisiti naik. tapi jalan cite bagi aku tak best.

    syenget; jgn cepat terpengaruh. ini pandangan aku. belum tonton belum taw. hehe

    morriss; ntah2 disney channel pon tak saggup nak tayang cite ni. ehehe

    ReplyDelete
  9. ye e p i x ____ ...tapi ade gak orang kate cite ni best la, hero ensem la
    bagi aku, sgt tak best
    tapi apepon ko kene tgk dulu kot, baru leh taw camner..huhu

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *