#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Friday 14 May 2010

Largest Milk Drinking Event


Assalamualaikum dan selamat sejahtera. di pagi yang indah ini, marilah kita minum susu beramai2 untuk tulang yang kuat dan sehat. heheehe

kawan-kawan sekalian, mahukah anda mencipta sejarah?

Dutch Lady Malaysia telah menjemput seluruh rakyat Malaysia, (siapa? korang lah!) untuk menyambut World Milk Day 2010 dan mencipta satu rekod baru di Malaysia Book of Records untuk acara “Largest Milk Drinking Event”!

Buat pertama kalinya, Dutch Lady Malaysia akan memberi lebih 250,000 paket Limited Edition World Milk Day UHT dalam dua perisa - Low Fat dan Chocolate seluruh Malaysia! 



Berminat nak sertai? Jemputlah datang ke Pavillion KL pada 30 Mei jam 10 pagi untuk pendaftaran. semudah ABC!

Sertailah aktiviti2 yang menarik dan menyaksikan persembahan oleh star2 Malaysia seperti Amber Chia, Reshmonu, Najwa, Alif Satar, Dayana dan banyak lagi!

nikmatilah kesegaran susu percuma.

layari Largest Milk Drinking Event untuk maklumat lanjut.
myself

9 comments:

  1. saye suke minum susu sbb nak lebih tinggi. tp xdpt plak nak join event ni. haihhh~

    ReplyDelete
  2. ah,maleh pegi.klo ko amek aku kat umah,aku nak la join.wi3 :P

    ReplyDelete
  3. najwa? dayana? saper tuh? HAHA

    ReplyDelete
  4. farah, xper, minum susu kat umah.haha

    aleen; gedix plak ko nak aku amek ko eks? ko dari kuantan tu turun sampai duke, aku amek ko kat tepi hiway tuh. hahah

    aidi; aku pon tak taw~ nak taw kene la gi. hahahahaha

    hans; samelah kite. tp susu ceklat aku minum. hehehe

    ReplyDelete
  5. macam best je..kalau ade mase nk gi la

    ReplyDelete
  6. boleh jer kak. asalkan akak rakyat Malaysia. hehehehehe

    ReplyDelete
  7. wahh menarik2!
    huda jom! haha.
    sy sgt suke susu..=)

    ReplyDelete
  8. jom! tapi aku xmo susu aku nak susu coklat. hehehehe

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *