#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Thursday 13 May 2010

terima kasih Toyota

yay~! tak sangka plak aku menang.

ops. terlalu gembira sampai terlupa. Assalamualaikum semua~

oke, aku masuk contest retweet kat ToyotaMY beberapa hari lepas. tetibe aku dapat direct mesej kate aku menang. mula2, macam tak nak percaya, tapi percaya jugak. kepercayaan tu yang membawa aku kepada barang2 di bawah



owh, sangat best sebab jarang menang kan. jadi aku sangat hepi. sila hepi bersama aku. haha

sape nak hepi dan barang2 tu jugak, silalah klik di sini. rasenye blom terlambat lagi. daaa~
myself

2 comments:

  1. towel, thermos mug ngan tali gantung brang tuh. apekah name dy. hahaha

    *ko jgn arap aku nak bg ko sket. lalalala

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *