#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Monday 17 May 2010

HAMIZAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

senget pulakk. pepandailah korang nak sengetkan kepala ker, sengetkan monitor ker, sengetkan lappy ker. hehehe. ni 1st gambar yang aku dapat snap sambil dia tersenyum. hohoho. kalo tak...tak fotogedik tol~ ngeh2.


Hamizan tu name budak kecik kat atas neh. nampak besar, tapi umo baru 8 bulan. dah boleh berdiri sambil lepaskan tangan. bila lepas tangan, badan tak balance, jatuh nangis sorang2. huhu

mentang2 dah boleh berdiri, semua bende nak panjat. air liur plak nak plak meleleh2. sampai kakak dia pon boleh jatuh tersembam sebab tergelincir dek air liur dia yang bertakung tuh. kesian, luka bibir Sara. huhu

budak neh kuat makan. aku suap bubur main sembur2 plak. lepas tu gelak2 buat muka tak bersalah. hisk2. habes muka aku. aku bajet dah kenyang xmo makan dah. pastu, aku makan coklat, dia sebok nak makan. bila aku lambat suap, melalak2.

dah la tuh. macam ngutuk plak. haha. nanti ko dah besar, ko bace lah kisah idop ko kat cni eks. bukan senang. hehehehe

p/s:
1. sebenarnye tgh godek2 henpon. nak taw camner ghoman eh kalo send pict dari phone direct ker blog. hehe..buta IT ler katekan~ daaaa
2. anak akak aku 

6 comments:

  1. melayan kerenah si anak kecil memang best..
    tapikan, mak aku cakap aku nie tak mesra ngan bebudak.. adakah patut.. huhu..

    ReplyDelete
  2. hahaha~ penat gak jage budak.
    tapi antara jaga budak ngan masak, aku pilih jage budak. hahaha

    ReplyDelete
  3. aih ko....sker sgt men hurop kechik2 ni ek!seb baek gambau besa!hu3

    ReplyDelete
  4. hahaha...ko neh ade masalah ngan tulisan kecik rupenyer~ lantak laa~ lalalalalala

    ReplyDelete
  5. huh..(kutuk anak aku erkkkk)
    haah...dlm gambo payah bebeno nak snap time senyum
    ko jgn tak tahu, skali makan 3mangkuk..skrg aku masak bubur satu pot tau..dia sorang ajer makan...
    skrg dah bertatih..lg eksyen....huhuhuhuhuhhu
    hero ku....

    ReplyDelete
  6. hahaha

    oke la ko ader "abang besar"

    huhhu~

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *